Przedszkola

711. Data: 2012-01-21 13:38:05

Temat: Re: Przedszkola
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jfdebj$s9j$3@news.icm.edu.pl...

> Stokrotce się wydaje, że jak do niej stszelali, to już do wszystkich chcą.

Chyba dlatego tak ją dobrze XLka rozumie.

Sylwia

712. Data: 2012-01-21 13:41:57

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak JUŻ nanosiłam i piorę w pralce-frani pieluchy, w dodatku na dworze :->

Wiesz co, takie rzeczy to w tamtych czasach robiły prawie wszystkie kobiety.
Żaden wyczn. To tak jakby ktoś sprzed 200 lat mądrzył się, że wszędzie
biegał na piechotę, tyle kilometrów pokonywał by załatwić sprawę, a teraz
panie jakie wygody, samochody i inne wehikuły.
Teraz też nosisz wiaderka i pierzesz we frani na dworze?

Sylwia

713. Data: 2012-01-21 13:44:15

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, zapewne.

Tak, zapewne tylko Ty jedyna na całym świecie dałaś radę, a reszta kobiet by
zapewne przysiadła na progu i się rozpłakała. Plissss.

> Owszem, dlatego denerwuje mnie globkowe "ajajaj, ile to ludzie DZIŚ
> pracują". Ludzie DZIŚ nic takiego nie robią, żeby nie móc do łożka dojść.
> No moze górnicy, hutnicy...

Ale kiedyś też jedni pracowali ciężko a inni nie. I tak jest teraz.

Sylwia

714. Data: 2012-01-21 13:49:44

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 21:11, glob pisze:

> http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,7144119,W_obl
ezonej_twierdzy.html

A ja proponuję przeczytać caly tekst a nie wyrywkowo wyjmować jedną
wypowiedź z całości wzorem współczesnego dziennikarstwa.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl
http://chmielowce.pl

715. Data: 2012-01-21 13:53:25

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 22:51, XL pisze:

> Ja też.

Nie znam żadnego szczególnie nerwowego. Natomiast znam parę bardzo
znerwicowanych siedzeniem w domu mamuś, co z kolei nerwicuje posiadany
przez nie narybek (nie upraszczaj, napisałam KILKA a nie, że wszystkie
mamusie domowe są znerwicowane).

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl
http://chmielowce.pl

716. Data: 2012-01-21 14:42:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur napisał(a):

> [...]
>
> A ja proponuję przeczytać caly tekst a nie wyrywkowo wyjmować jedną
> wypowiedź z całości wzorem współczesnego dziennikarstwa.

Ależ czytałem, ale mnie głównie zainteresowało przedszkole...dalej np
jest że żaden ksiądz nie przyszedł na spotkanie poświęcone przemocy
dokonywanej na kobietach itd.

717. Data: 2012-01-21 14:45:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

> nie tylko w praciu. Wg XL w zyciu tez.
>
> i.

Znaczy jak zgwałcą Ikselcie to będzie myślała że to jej wina i
domagała się kary dla siebie?

718. Data: 2012-01-21 15:01:51

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-21 15:42, glob pisze:

> Ależ czytałem, ale mnie głównie zainteresowało przedszkole...dalej np
> jest że żaden ksiądz nie przyszedł na spotkanie poświęcone przemocy
> dokonywanej na kobietach itd.

Nie żaden tylko ten konkretny zaproszony. I że inni oferowali pomoc w
parafiach. Jeden nawet olewając kurię, co teoretycznie nie powinno mieć
miejsca.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl
http://chmielowce.pl

719. Data: 2012-01-21 15:11:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur napisał(a):

> Nie żaden tylko ten konkretny zaproszony. I że inni oferowali pomoc w
> parafiach. Jeden nawet olewając kurię, co teoretycznie nie powinno mieć
> [...]

No dobrze ten zaproszony , czytałem reportaż na temat gwałtu i też
jeden ksiądz na dziecięciu pytanych stwierdził że jest to
przestępstwo, reszta była zgodna że winna jest kobieta, inny dodał że
za gwałt na kobiecie kobieta powinna być karana , a następny że ta
brazylijska dziewięciolatka gwałcona przez ojca jest winna gwałtu bo
się do niego przytulała.

Już rozpalać stos by płoneły, czy jeszcze chwilę poczekać?

720. Data: 2012-01-21 15:26:53

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-21 14:49, Lolalny Lemur pisze:

ezonej_twierdzy.html

> A ja proponuję przeczytać caly tekst a nie wyrywkowo wyjmować jedną
> wypowiedź z całości wzorem współczesnego dziennikarstwa.

A ja sobie wyjmę inną. Smakowitość.
"To zresztą niejedyny raz, kiedy nam Kościół odmówił. Naszym działaczkom
zdarzało się usłyszeć, że kobieta sama jest sobie winna, jak mąż ją
bije, bo to znaczy, że się nim źle opiekuje."

No jakbym czytała Ikselkę w odniesieniu do mojej sytuacji :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek