Przedszkola

831. Data: 2012-01-22 20:57:23

Temat: Re: Przedszkola
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ci tak, bo to tacy pracownicy - 75 procent to właśnie tacy, oszuści.

Dlaczego 75% procent? Idź na całość 99,99%!

--

Paulinka

832. Data: 2012-01-22 20:58:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> I owszem. Czasem wygrywa się życie - dzięki umiejętnościom.

A to ponoć li tylko od wykształcenia i ułożenia zależy.

--

Paulinka

833. Data: 2012-01-22 21:00:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2012 21:56:32 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jakaś podpowiedź, bo nie kojarzę?

Słowa kluczowe: rozłąka, hotel robotniczy, doły, grosze.
--
XL

834. Data: 2012-01-22 21:00:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie o tym piszę.

Piszesz o biciu mniej lub bardziej zasłużonym. NIKT nie powinien nikogo
bić, są inne metody rozwiązywania problemów.

--

Paulinka

835. Data: 2012-01-22 21:00:59

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-22 21:31, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

Bo to zła kobieta była.

Qra

836. Data: 2012-01-22 21:01:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2012 21:57:23 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dlaczego 75% procent? Idź na całość 99,99%!

No nie - te 25 procent dostaje pracę i ją utrzymuje bez większych
perturbacji.
--
XL

837. Data: 2012-01-22 21:03:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Słowa kluczowe: rozłąka, hotel robotniczy, doły, grosze.

Ano tak, a coś o bezrobociu?

--

Paulinka

838. Data: 2012-01-22 21:05:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No nie - te 25 procent dostaje pracę i ją utrzymuje bez większych
> perturbacji.

I może jeszcze powiedz, że nie kradną.

--

Paulinka

839. Data: 2012-01-22 21:10:46

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-22 21:13, XL pisze:

> Ostatnio lubisz słowo "cały" i "wszystko".

Idę w Twoje ślady :P

> A ja uważam, ze i Ty COŚ umiesz.

Tylko jeszcze trzeba mieć metody - odrzekł Cyryl.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

840. Data: 2012-01-22 21:19:02

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-22 21:58, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> A to ponoć li tylko od wykształcenia i ułożenia zależy.

A czasem i wżenki.

Qra

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek