Re: Przedszkolne problemy - agresja, jak rozmawiac??[dlugie]

From: medea <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Przedszkolne problemy - agresja, jak rozmawiac??[dlugie]
Date: Thu, 29 Nov 2007 15:15:21 +0100

MONI|<A <moni| pisze:

> Nie można też dziecka za bardzo zarzucić pytaniami, bo traci chęć do
> rysowania i dalszej rozmowy. Wszystko musi odbywać się na spokojnie.

Otóż to. Najlepiej, żeby taka rozmowa odbyła się niejako przy okazji.
Moja córka od razu wyczuwa, kiedy moje zainteresowanie jet nadmierne i
mówi np. "ee, nie pamiętam", a pamięta coś doskonale. I nie próbować
wszystkiego się wywiedzieć od razu, ale małymi kroczkami zbierać informacje.

A tak a'propos ostatnio widziałam w empkiu książki właśnie na temat
rysunków dzieci (o ich interpretacji) i o bajkach terapeutycznych też.
Chyba sobie kupię na mikołajki ;-).

Pozdrawiam
Ewa