Re: Przekształcenie mieszkania własnościowego na ... czy warto?

Data: 2009-12-03 19:07:52
Temat: Re: Przekształcenie mieszkania własnościowego na ... czy warto?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> Uwielbiam takich teoretyków. Nie udzieliłeś odpowiedzi na wszystkie zadane
> przeze mnie pytania. Więc nie znasz na nie odpowiedzi.
>
> Ja niestety znam. Bo uczestniczyłem w procesie nazwijmy "naprawy"
> spółdzielni. Na nieruchomości w której mieszkam było pełno hipotek:
> mediodawców, firm usługowych (którym spółdzielnia była "coś" winna),
> osób fizycznych (członków spółdzielni i nie tylko).
> Była egzekucja komornicza itd itp.
> Niestety w takiej sytuacji może znaleźć się niemal każda spółdzielnia.
> Wystarcza kiepska rada nadzorcza i nieobliczalny zarząd.

I rozumiem, ze wywalono ciębie i innych mieszkańców na bruk, a cały majątek
spółdzielni zlicytowano, tak? Wiesz ile jest w Polsce mieszkań spółdzielczych?
Setki tysięcy. I jakoś nie słychać by te spółdzielnie upadały, a ludzie tracili
dachy nad głowami. Miałem do czynienia z jedną upadającą spółdzielnią i jakoś
nic złego się nie działo. Ludzie spokojnie sprzedawali i kupowali mieszkania.

> Każdy może robić jak uważa. Po moich doświadczeniach, wolę mieć
> uporządkowaną sytuację prawną i będę do tego wszystkich namawiał.
> Nie będę milczał jak ktoś pisze bzdury: poco wydawać ten tysiąc
> złotych, przecież nie ma żadnego zagrożenia ...Jest i warto o tym
> wiedzieć. Ryzyko może rozważyc każdy sobie sam.

Jasne, warto się także koniecznie zaszczepić przeciwko ptasiej grypie, będzie
bezpieczniej.
Jakoś więcej przypadków znam przewałów przy nowych inwestycjach i jakoś nie ma
tragedii narodowej, a ty chcesz zasiać panikę z powodu przekształceń. Jakoś nie
widzę by ludzie drzwiami i oknami walili do spółdzielni i rządali
przekształcenia, mimo, że w mojej spółdzielni jest to możliwe od wielu lat.