Przemoc w szkole

131. Data: 2006-10-29 18:44:54

Temat: Re: Przemoc w szkole
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bezsensownie i nie ze złej woli. Wrecz przeciwnie.

Sensownie i z dobrej woli?
Hmm to w takim razie w dziwny sposób to "okazujesz" :)

> Zadaję Ci trudniejsze pytania, na które dostaję standardowe odpowiedzi.

A czego się spodziewałeś?
Odkrycia naukowego? :))
No coś Ty !! Już dawno bym zapolowała na NOBLA :))

> Trochę szkoda.
> Ale takie właśnie jest życie, niestety.

Życia nie ma po co sobie komplikowac trudnymi pytaniami.

> Dzięki. A w której to wikipedii można znaleźć?

Grodzka Biblioteka Publiczna
(0-75) 752 59 26 Wypożyczalnia ogólna (0-75) 752 59 26 Wypożyczalnia książki
mówionej (0-75) 754 29 85 Wypożyczalnia naukowa Konstytucji 3 Maja 10
Jelenia Góra, ul.Bankowa 27, tel. (0-75) 75 259 26, 75 259 31

Biblioteka ta ma dużo innych placówek -
http://jeleniagora.naszemiasto.pl/kontakty_adresy/li
sta/104.html

:-)

Pozdrawiam
Vicky

132. Data: 2006-10-29 19:31:57

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" w news:4544e8c6$0$17943$f69f905@mamut2.aster.pl...
/.../

> Jelenia Góra, ul.Bankowa 27, tel. (0-75) 75 259 26, 75 259 31

> [...]

Świetnie, że ... poczucia humoru Ci nie brakuje :)).
Tak trzymaj.

> Pozdrawiam
> Vicky

najlepszego życzę
All

133. Data: 2006-10-29 21:11:29

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quasi" <q...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Bo co? Ty jako osoba X nie powinnas sie wypowiadac o osobie Y, jako
> 20-kilkulatka nie powinnas sie wypowiadac o 14-latce, itd...
>
> LOL! :D Na tej zasadzie moglabys "dowodzic", ze tylko kobiety sa
> kompetentne
> do profesji ginekologa...
>
> Obawiam sie, ze niestety jestem bardziej kompetentny niz Ty - dysponujaca
> jak
> widze wylacznie tzw. "wiedza potoczna", telewizyjnymi sloganami i
> prywatnym
> infantylnym wyobrazeniem o swiecie...

Obawiam się (albo i nie), że po tych wypowiedziach nie mamy o czym
rozmawiać. Skoro uważasz, że wiesz lepiej co czuje i co powinna odczuwać
kobieta w różnych sytuacjach to ja sobie pomilczę. Ew. powypowiadam się co
powinien czuć mężczyzna...

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

134. Data: 2006-10-29 21:14:51

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> Motylu kochany... Quasi nie rozumie znaczenia tych słów... piszę zanim
> odczytam jego odpowiedź... pewnie napisze, że to nie ma związku... :/

Nie ma czego czytać-chyba, że chcesz się poczuć zażenowany wypowiedziami
przedstawiciela Twojej płci na temat tego co powinna (lub nie powinna) czuć
kobieta. Widać Quasi wie lepiej-może powinnam się przewartościować?

> Pzdr
> Paweł

Pozdrawiam
Justyna

135. Data: 2006-10-29 21:50:53

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świetnie, że ... poczucia humoru Ci nie brakuje :)).
> Tak trzymaj.

Tobie też tego życzę,
lepsze to od prowokacyjnej przekory :)

Pozdrowionka
Vicky

136. Data: 2006-10-30 07:32:56

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma czego czytać-chyba, że chcesz się poczuć zażenowany wypowiedziami
> przedstawiciela Twojej płci na temat tego co powinna (lub nie powinna)
> czuć kobieta. Widać Quasi wie lepiej-może powinnam się przewartościować?

Oj, Quasi kiedyś przestanie przepisywać z wikipedii na grupy z pominięciem
własnej głowy, mam nadzieję przynajmniej. Takie zauroczenie infantylną
postacią nauki zranionej filozofią analityczną nienajwyższych lotów (bo i to
poważnie uprawiać można, ale to u scjentystów rzadkie) częste w młodym
wieku, a i kilkoro doktorantów widziałem z taką skazą.. tutaj tylko
doświadczenie życiowe będzie w stanie pomóc... a Ty się nie przewartościowuj
przypadkiem. A zażenowany? Właściwie nie jestem... jako liberał berlinowego
chowu wiem, że Quasi ma prawo do takiego zdania, każdy człowiek ma prawo do
największej podłości... problem w tym, kiedy zrozumie, że tak nie można... i
że są pewne zasady, których przyzwoitość (to może być dla Quasiego trudne
słowo, bo go w podręcznikach do neuroscience można nie znaleźć ;o) nakazuje
przestrzegać, a które zajmują się czyimś cierpieniem.

Jemu się wydaje, że gdyby panienka była bardziej luzacka, to by sobie
pomyślała, że ostatecznie cóż, zdarza się a ciało i tak mam ładne, niech
oglądają, na zdrowie, po jaką cholerę się zaraz wieszać... biedaczystko nie
rozumie, że tej dziewczynie nie wolno było ani niczego zdejmować, ani jej
filmować, ani nawet zeszytu na ławce dotknąć bez jej wyraźnej zgody... ale
przecież w przyrodzie wszystko dupy daje a jak nie daje to sobie ktoś i tak
weźmie, to czemu niby człowiek miałby się zastanawiać... szkoda tylko, że
nie wie nawet, co to jest humanizm...

Pozdrawiam serdecznie
Paweł

137. Data: 2006-10-30 20:09:49

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

> [...]
> i/lub homoseksualnego.
> Nie znasz zarcikow o "schylaniu sie po mydlo"? Nie ogladales tego filmu:
> [ http://www.filmweb.pl/Film?id=553 ]?
>
> Z kobietami jest inaczej. Nikt od kobiety nie oczekuje, ze jest w stanie
> stawic skuteczny opor gwalcicielowi/gwalcicielom. Powszechnie jest traktowana
> jako istota slaba, ktorej trzeba bronic, a nie ktora powinna bronic sie sama.
> Nie istniej specjalne tabu "kobiecego honoru". Kobietom zgwalconym sie
> wspolczuje, a nie z nich smieje, tak jak smieje sie z cweli.
(...)

Gdyby nie ciężar tematu, to byłoby ROTFL. Te pierdołowate rojenia
mają niby wesprzeć na duchu zgwałconą kobietę? 'O kurwa - jak
fajnie, że jestem zgwałconą kobietą, a nie facetem, bo nie muszę
się obawiać wyśmiewania się ze mnie'.
Palant.
Każdy z nas ma tylko i wyłącznie swoją świadomość - gdy leżysz
ze zbolałym zębem, to masz w dupie cały pozostały świat i wisi ci,
że co 5 sekund w Afryce umiera mały Murzynek, a co dopiero, gdy
zrobiono ci coś, co boli cię bez porównania bardziej.
Twoje wionące gówniarskim efekciarstwem tłumaczania są tu po prostu
nie na miejscu. Zachowujesz się jak palant, którym niewykluczone, iż
jesteś, nierozumiejący różnicy oczywistej właśnie dla każdego
normalnego człowieka. Bólu się nie mierzy - skoro uciekła od bólu
w smierć, to znaczy, że był to ból ponad jej wytrzymałość. Full
stop.
Zacznij argumentować, że ona wogóle jakaś pojebana była, bo skoro
są aktorki porno pierdolone przez 700 facetów na raz, to o co taka
'głupia smarkula' zrobiła taki rwetes - o 3 chłystków, którzy ją
tylko trochę pomacali?
Mogła, idiotka jedna, wstać pogrozić im figlarnie palcem i
powiedzieć 'oj niegrzeczni chłopcy', a później wyjść do
MacDonalda jakby nic się nie stało.

NeG

--
Nauka jest ŚRODKIEM, a nie CELEM. Celem jest PRAWDA.
(własne - http://tinyurl.com/udxd8)

138. Data: 2006-10-30 20:22:47

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Poza
> tym dochodzi jeszcze dosc powszechne odczucie obrzydzenia wobec seksu analnego
> i/lub homoseksualnego.
(...)

Powszechne, ale na pewno nienormalne i koniecznie należy je
wykorzenić.
Lewactwo mentalne - wy bez zmieniania ludzkiej natury nie możecie się
obejść.
... i napewno wiecie w którą stronę ją powinna ona ewoluować.
Onu probandi spoczywa na was idioci rzucający się do poprawiania
rzeczywistości.
Poprawianie naukowych teoryjek to furda w porównaniu do poprawiania
status quo. Jak spieprzycie sobie coś w nauczce, to co najwyżej
będzie kwestia teorii, ale spieprzenie czegoś na żywej tkance
rzeczywistości efekty mieć może niewyobrażalnie poważniejsze.
Jak rzeczywistośc nie chce przystawać do teorii, tym gorzej dla
rzeczywistości.

NeG

139. Data: 2006-10-30 22:39:29

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):

> tren R<t...@p...na.swiat>

> jeżeli im to poprawia samopoczucie i mile łechce ego... to niech sobie tak
> myślą :)

myślisz, że kwestia odpowiedzialności za czyjeś życie poprawia
samopoczucie i mile łechce?

dzieciakom trzeba dac miłość, reszta to bzdety.
szkoła im tego nie da.

--
http://trener.blog.pl
http://wyraz.patrz.pl/

140. Data: 2006-10-30 22:41:21

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

... zzz napisał(a):

> Tak czy inaczej, chciałem zapytać od jakiego to wieku przeciętny
> osobnik zaczyna samodzielnie myśleć.
> Nie "obserwować & komentować & reagować", ale MYŚLEĆ.
> Bo mnie wychodziłoi, że jest taki moment w wieku ~ 10-15 lat,

mi to się zaczęło po 30-stce

--
http://trener.blog.pl
http://palcem.po.wodzie.patrz.pl/

all prośba
wpływ sytuacji społecznych
klapki
milosc od pierwszego wejrzenia
chce zaangazowac sie spolecznie, szukam organizacji