all prośba

1. Data: 2006-10-25 22:15:52

Temat: all prośba
Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

all. wiem że widzisz.
powiedz mi, kto tu jeszcze został?
proszę

--
http://trener.blog.pl
kolysanka.dla.masi.i.tosi.patrz.pl

2. Data: 2006-10-26 20:00:22

Temat: Re: all prośba
Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:ehonqn$8mm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> all. wiem że widzisz.
> powiedz mi, kto tu jeszcze został?
> proszę

Hej!!

No widzę, widzę, ale tyle samo co Ty, brat.
Sam nie mam już czasu na uczestnictwo - to naturalna kolej rzeczy.
U mnie działają bezbłędnie stare filtry. Ktokolwiek pojawi się
z tych, o których pytasz, u mnie jest kolorowy, i go przeglądam - proste.
Przeglądam po to, by ewentualnie pomyśleć... jak się zmienił.
Bo zmiana jest normalnością.

Kogo widzę?
Widzę i cieszę się z eTaty - choć nijak nikt tu raczej nie pomoże;
widzę Basię Vicky - przesympatyczną istotę, która nie wiedzieć czemu (?)
lubi "flirtować" z czarującym i raczej wyalienowanym brutalem...;
widzę Przemka PD, który wkręca się na obroty coraz bardziej - zgodnie
z moimi przewidywaniami - liczę na to, że będzie chętnie rozbawiał towarzystwo
swymi celnymi ... jakby to określić... kpinami dekadenta?
Widzę Ducha w standardowym repertuarze; widzę Niezbeckiego bez Natki - jak wyżej.
Dyskretnie i z dystansem.
Widzę Pućka - jednego z nielicznych.... w zdumiewającej akcji. I cieszę się.
Ponadto widzę... drobne osłabienie u Sławka, zniechęcenie u Patixa....

Ponadto widzę czupurną Hanię - świetnego partnera dla Przemka,
Gosię - Sosnę z dalekich krajów, której od zawsze towarzyszy przesympatyczny
Greg, oraz od czasu do czasu równie przesympatyczny bazzzi.

Ludzie się zmieniają. Świetnie jest nie zmieniać adresów, czyli barw w czytniku
i być... sobą. Zmiennym.

Widzę też przesympatycznego Tren R'a, Dobro..... który porzucił psychologię
dla biznesu, i który czasami ma dość swojego babińca,... który oczywiście,
raczej w niewielkim stopniu dzieli jego barwny świat.

Co chcesz jeszcze wiedzieć od All'a?
Moim zdaniem wielu starych bywalców podczytuje to forum. To nic nie kosztuje,
a stanowi jakąś odskocznię, rozrywkę, zajęcie intelektualne...
To unikalna możliwość, jakiej na ogół nie daje nam real.
Będąc tu, możemy "być ze sobą" latami. mimo dzielących nas różnic, animozji.
a nawet konfliktów. Moim zdaniem to cenne doświadczenia.

Oczywiście brakuje mi też wielu "twarzy".

> kolysanka.dla.masi.i.tosi.patrz.pl

posłucham przy okazji - cieszę się, że tworzysz.

zdrówko
All

3. Data: 2006-10-26 22:28:15

Od: "Gosia" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"... zzz" <a...@p...not.pl> wrote in message

> Ponadto widzę czupurną Hanię - świetnego partnera dla Przemka,
> Gosię - Sosnę z dalekich krajów,

Sosne czy Sarne?
;)

Milo Cie znowu uslyszec, pozdrawiam Cie serdecznie All :)

4. Data: 2006-10-27 19:55:12

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" w news:45413680$0$8712$ed2619ec@ptn-nntp-reader02.plus
.net...
/.../

> Sosne czy Sarne?
> ;)

;)). Wybacz to prze... przeklawiszenie ;).
Długo zastanawiałem się skąd mogło się wziąć i wreszcie...
patrząc na Twoje.. "Foster" znalazłem odległy ciąg podświadomych
skojarzeń: ... foster - forest - Sosna, zamiast Sarna :)).
No i fakt, ze długo Cię tu nie było.

> Milo Cie znowu uslyszec, pozdrawiam Cie serdecznie All :)

Dziekuję
i najlepszego życzę !!:).

All

5. Data: 2006-10-30 01:08:19

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... zzz" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czego?
Pyton g rzeczny.

:-S
ett

6. Data: 2006-10-30 08:19:12

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. zzz <a...@p...not.pl> napisał(a):

> Ponadto widzę czupurną Hanię - świetnego partnera dla Przemka,

proszę mjem tu nie sparowywać ;-))))

zdrowki
h.

7. Data: 2006-10-30 09:07:58

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> proszę mjem tu nie sparowywać ;-))))

Nie kuś mnie babo ! :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2006-10-30 09:13:44

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie kuś mnie babo ! :)

no nie gadaj, ze na Ciebie dzialam ;-))
zebym tak na dzieciaka TZ dzialala (wrrr, gada bym udusila ;-))) - jak kto
mowi, ze kazda kobieta powinna być matką to mu nie wierzcie ;-)))

h.

9. Data: 2006-10-30 09:44:28

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no nie gadaj, ze na Ciebie dzialam ;-))

Zaraz tam działasz - ot parę wspólnych fikołków w mojej wyobraźni - i tyle
:))

> zebym tak na dzieciaka TZ dzialala (wrrr, gada bym udusila ;-))) - jak kto
> mowi, ze kazda kobieta powinna być matką to mu nie wierzcie ;-)))

Czy gad wie jak na ciebie działa ? :)

Na post op zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2006-10-30 10:07:32

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zaraz tam działasz - ot parę wspólnych fikołków w mojej wyobraźni - i tyle
> :))

jak się nie ma co się lubi ... ;-))

> Czy gad wie jak na ciebie działa ? :)

gad uwaza sie za pępek swiata. Na szczęscie nie wie, bo byłoby pewnie
gorzej. Za to mam na kim trenować asertywność i stwierdzić, ze się starzeję
(za naszych czasów sześciolatki nie smierdziały dekadenckim zrzędzeniem) ;-))

h.

wpływ sytuacji społecznych
klapki
milosc od pierwszego wejrzenia
chce zaangazowac sie spolecznie, szukam organizacji
WYCWICZ PEWNOSC SIEBIE