Przepis na murzynka

1. Data: 2005-10-28 07:24:21

Temat: Przepis na murzynka
Od: "Dominika " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Składniki:
2 jaja, 1/2 szklanki cukru, 1/2 szklanki oleju, 2 łyżki czarnego kakao, mały
dżem, 1 szklanka mleka, 2 szklanki maki, 2 łyzeczki sody oczyszczonej.
Przygotowanie:
Jaja utrzeć z cukrem. dodawać pokolei olej, jajao, dżem, mleko ciągle
mieszajac. W osobnym naczyniu wymieszać mąkę z soda oczyszczoną. Dodawać do
ciasta. Piec w temperaturze 175 stopni ok 45 minut.

2. Data: 2005-10-28 07:26:22

Temat: Re: Przepis na murzynka
Od: "krzysiek igielski" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
do
> ciasta. Piec w temperaturze 175 stopni ok 45 minut.

szczerze mowiac dla mnie lepiej kupic w sklepie :) Leń ze mnie :PP

3. Data: 2005-10-30 07:53:23

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szczerze mowiac dla mnie lepiej kupic w sklepie :) Leń ze mnie :PP

eee...nie ma nic latwiejszego niz murzynek...
ja jeszcze robie z warstwa kokosowa...i jest pyszny...
pozdrawiam
dogma

4. Data: 2005-10-31 15:07:35

Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee...nie ma nic latwiejszego niz murzynek...
> ja jeszcze robie z warstwa kokosowa...i jest pyszny...
> pozdrawiam
> dogma

A jak robisz z tą warstwą kokosową,
własnie chcę dzis upiec murzynka
pozdrawiam
Mira Z. (Wrocław)

5. Data: 2005-11-02 03:20:59

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

M.Z. napisał(a):

> A jak robisz z tą warstwą kokosową,
> własnie chcę dzis upiec murzynka
> pozdrawiam
> Mira Z. (Wrocław)

Rozpuścić ok 80 dag margaryny dodać 1/2 szklanki cukru (albo więcej lub
mniej wedle uznania) do tego ok 3 łyżek mleka i 100 g wiórków
kokosowych...
Mieszać aż masa zgęstnieje jak nieco przestygnie wyłożyć na pół wlanego
do formy murzynka i na to pozostałą część ciasta...jeśli chodzi o czas i
temp. pieczenia nic się nie zmienia...
pozdrawiam
Dogma

6. Data: 2005-11-04 19:12:27

Od: "mila wiedzma" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika " napisał w wiadomości...
> [...]
> do
> ciasta. Piec w temperaturze 175 stopni ok 45 minut.

Donosze uprzejmie ze zrobilam:)
Szybki i smaczny:D
Zajal mi 50 min (razem z czekaniem az wyjme z piecyka)
Dorobilam mu tylko polewe swoja, bo bez polewy nie lubie.
Z piecyka wyszedl o 21, a o 8 rano jakos go bylo 1/3.. :/
rodzina zgodnie twierdzi ze napewno pies z kotami do spolki w nocy zezarli:D

Pozdrawiam, wiedzma (ale mila)

Najlepsza potrawa
Halloween-jablka na patykach
przepis