Przepisy na chleb z automatu

1. Data: 2005-12-04 21:42:01

Temat: Przepisy na chleb z automatu
Od: "Qn`ik" <u...@e...pl.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Niedlugo zostane (mam nadzieje) szczesliwym posiadaczem automatu do
pieczenia chleba. Chcialbym zapytac, czy jest moze gdzies w Internecie
strona z ciekawymi przepisami, ew. moze grupowicze mogliby podzielic sie ze
mna jakimis ciekawszymi doswiadczeniami/poradami? :)

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
Maciek

2. Data: 2005-12-04 22:22:40

Temat: Re: Przepisy na chleb z automatu
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-04 22:42, Qn`ik napisał(a):
> [...]
> strona z ciekawymi przepisami, ew. moze grupowicze mogliby podzielic sie ze
> mna jakimis ciekawszymi doswiadczeniami/poradami? :)

Na dobry początek:
http://domowe.forumer.pl/index.php
http://www.mieszanki.pl/o/index.php
http://chleb.info.pl/

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2005-12-05 06:29:27

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://sys21.de/viewforum.php?f=7

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

4. Data: 2005-12-06 18:33:49

Od: "Zbigniew Zmuda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Moja rodzina najlepiej lubi chlebek wg przepisu:
35 ml plynu (mleko, maślanka, woda)
100 g mąka zytnia
400 g maka pszenna
3 łyżeczki soli
łyżka oleju
czasami chca zeby dosypac troche slonecznika lub pestek dyni (mala garstka)
3/4 do 1 paczuszki drozdzy
Piekę w Alasce na 1 skórka srednio wypieczona wielkosc srednia

Pozdrawiam Jacek

5. Data: 2005-12-06 21:53:24

Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie tak przy okazji.
Czy w tych automatach da sie coś upiec???
Jak tak to jaka firme polecicie
Dzieki
Pozdraiwiam
Marcin

garnek do gotowania na parze proszę o przepisy
Ciastka ze skwarek?
poszukuję kieliszka!!! :)
Pieczenie w kuchence mikrofalowej
Bigos za kwaśny...