Przeterminowane pasie mleczko

1. Data: 2004-02-26 11:26:42

Temat: Przeterminowane pasie mleczko
Od: "Gocha" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy da sie moze z tego cos zrobic? Jak myslicie, moze chociaz z tej samej
pianki obranej z czekolady? szkoda mi troche tej calej paczki. Dzieki za
pomoc, a jakby co to niestety wyrzucam. Pozdrawiam

1. Data: 2004-02-26 11:33:52

Temat: Re: Przeterminowane pasie mleczko
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy da sie moze z tego cos zrobic? Jak myslicie, moze chociaz z tej samej
> pianki obranej z czekolady? szkoda mi troche tej calej paczki. Dzieki za
> pomoc, a jakby co to niestety wyrzucam. Pozdrawiam

Jak masz paragon, to najlepiej oddać, zrobić awanturę i dodatkowo zgłosić do
sanepidu.

--
pozdrawia KingAM

"Zapierdzielasz na wysokich obrotach żeby na butelczynę chleba zarobić,
to potem się tak dzieje" [Gajowy Marucha]

1. Data: 2004-02-26 11:43:50

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn wrote:

> Jak masz paragon, to najlepiej oddać, zrobić awanturę i dodatkowo zgłosić do
> sanepidu.

Przeciez nie napisala ze kupila przeterminowane. Moze lezaly w domu az
minal termin waznosci?

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

PS. W takim np. Tesco czesto mozna znalezc przeterminowane wedliny.

1. Data: 2004-02-26 11:43:54

Od: Maria <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn wrote:

> Jak masz paragon, to najlepiej oddać, zrobić awanturę i dodatkowo zgłosić do
> sanepidu.

A skad wiesz, ze juz w sklepie to mleczko bylo przeterminowane?
Moze zestarzalo sie w domu.
Moim zdaniem, jesli termin minal niedawno i nie widac zadnych zmian
(wizualnych ani smakowych) to mozna zjesc. W koncu data przydatnosci
jest umowna

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2004-02-26 11:48:22

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skad wiesz, ze juz w sklepie to mleczko bylo przeterminowane?
Może dlatego, że jestem łasuchem i u mnie żadne słodycze by się nie
przeterminowały, dlatego nie wzięłam takiej sytuacji pod uwagę :)

> Moze zestarzalo sie w domu.
> Moim zdaniem, jesli termin minal niedawno i nie widac zadnych zmian
> (wizualnych ani smakowych) to mozna zjesc. W koncu data przydatnosci
> jest umowna
Ja bym jednak wyrzuciła. Wiem, że termin jest tylko umowy, ale jednak staram
się ich przestrzegać, mam trochę wrażliwy żołądek.

1. Data: 2004-02-26 12:15:55

Od: Maria <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn wrote:

> Może dlatego, że jestem łasuchem i u mnie żadne słodycze by się nie
> przeterminowały, dlatego nie wzięłam takiej sytuacji pod uwagę :)

O, to jestes moja bratnia dusza! Ja zawsze wszystko co slodkie zjadam od
razu. Ale moja siostra jest moim przeciwienstwem i u niej slodkosci leza
bezpieczne w szafce.

> Ja bym jednak wyrzuciła. Wiem, że termin jest tylko umowy, ale jednak staram
> się ich przestrzegać, mam trochę wrażliwy żołądek.

Nawet gdy minal 1-2 dni? Tez mam wrazliwy zoladek (wrzody!!!) ale bym
sie chyba nie przejmowala az tak bardzo.

Pozdrawiam
M.

1. Data: 2004-02-26 12:18:09

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet gdy minal 1-2 dni? Tez mam wrazliwy zoladek (wrzody!!!) ale bym
> sie chyba nie przejmowala az tak bardzo.

No może z ptasim mleczkiem to bym tak nie postąpiła, ale np. z jogurtem czy
z masłem, czy z lekami - to tak, bo mi wiele do zatrucia się nie potrzeba :)

1. Data: 2004-02-26 12:27:11

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym jednak wyrzuciła. Wiem, że termin jest tylko umowy, ale jednak
staram
> się ich przestrzegać, mam trochę wrażliwy żołądek.

W przypadku nabialu czy innych rzeczy latwo psujacych się to rzeczywiscie,
data przydatnosci co do dnia jest wazna, ale jesli chodzi o wysoko
przetworzone produkty jak wlasnie slodycze to jesli to jest kwestia kilku,
kilkunastu dni to tragedii nie bedzie. Mojemu synkowi udalo sie kiedys
dorwac chyba 3letniego baranka cukrowego robiacego za dekoracje do koszyczka
i zyje do tej pory;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-02-26 12:44:58

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno mi się przypomnialo - czytalam kiedys, ze daty przydatnosci
do spozycia sa terminami minimalnymi, to znaczy najwczesniejszymi, wiecie
co mam na mysli - ze nie sa to terminy ostateczne, ze dzien pozniej to juz
tylko mogila.

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2004-02-26 12:44:58

[...]