Przycinanie

1. Data: 2003-06-16 21:14:00

Temat: Przycinanie
Od: "SpotTheDog" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Miesiac temu posadzilem tuje (chyba tak sie to pisze ?) na zywoplot. Maja
okolo metra wysokosci. Z tego co wiem zeby rosly gesto trzebaby je przyciac.
Czy moge to zrobic juz teraz, czy lepiej poczekac do przyszlego roku ? W
ogole kiedy najlepiej przycinac drzewka ? I jak to zrobic ?

pozdrawiam

Krzys

2. Data: 2003-07-05 08:03:03

Temat: Re: Przycinanie
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

SpotTheDog napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy moge to zrobic juz teraz, czy lepiej poczekac do przyszlego roku ?

Poczekaj do przyszlego roku.

>W ogole kiedy najlepiej przycinac drzewka ?

Na zywoplot? - doraznie, czyli wtedy, gdy wydaje Ci sie, ze trzeba (nie tnij
tylko zima :)

> I jak to zrobic ?

Czyms ostrym, najlepiej przeznaczonym do tego celu ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2003-07-06 12:07:34

Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem w jakiej odleglosci je posadziles ,ale nie przycinalbym je
teraz .Moze w przyszlym lub nastepnym sezonie.Najlepiej pozna zima ,wczesna
wiosna.Nie wiem jaka wysokosc mja miec twoje tuje?

bambus- ratunku cd
Jak rozmnaża sie budleja dawida?
Winobluszcz - sadzonki
ryby w oczku a zima