Re: Przyjaciele - dluznicy

Data: 2003-05-12 13:52:54
Temat: Re: Przyjaciele - dluznicy
Od: " " <z...@N...gazeta.pl>

Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> No, jeśli nie oddaje przynajmniej części/w ratach, mimo że może, to coś jest
> chyba nie tak z jego "przyjacielskością", nespa?

Spa, spa.
Bede ja cisnac stanowczo i bez leku, z odrobina lagodnosci; a nastepnym razem
spisze cos w rodzaju umowy (o ile diabel mnie podkusi i znowu cos komus
pozycze).

A co, jesli umowimy sie na raty i te umowe ona takze zlekcewazy? Zacznie
ignorowac? (W tej sytuacji nie mowie juz o zachowaniu przyjazni)

Ech. Zyczylabym sobie, zeby zycie oszczedzalo mi takich rozczarowan.

ziemiomorze