Przyrządzanie tatara.

111. Data: 2009-01-28 10:33:55

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:
> Użytkownik "jadrys" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> od 5 czy

> potem to
> pamięć.
>
> No to podaj zarobki w latach 70-tych i 80-tych i ceny różnych artykułów oraz
> wydatki na życie.

Nie znam, zresztą bywałem wtedy w Polsce tylko okazjonalnie.. Ale to
nieistotne jakie wtedy były koszty utrzymania.. Istotne jest trzymanie
się tematu: czy wtedy żeby kupić chleb i mleko trzeba było w kolejce o 3
rano.. Moja odpowiedź brzmi: ten co tak twierdzi, mija się o lata
świetlne z prawdą ..

112. Data: 2009-01-28 10:34:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:07:47 +0100, Qrczak napisał(a):

> Cyckowego trzeba było dać.
>
> Qra

jasne. Gdyby mi nie zniszczyli antybiotykami po gorączce połogowej, tobym
dała. Cud, że żyłam w ogóle - w szpitalu miałam 42 stopnie przez tydzień,
byłam w stanie agonalnym.

113. Data: 2009-01-28 10:36:47

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Rumpel pisze:
> jadrys pisze:
> edługo powiesz, że nawet obozy koncentracyjne z tamtych!!! czasów to

> Ukraina lata 30 to nie były pierwsze przypadki, ale za to jak piękna skala.

Tu jest mowa o Polsce..

114. Data: 2009-01-28 10:36:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:34:50 +0100, Ikselka napisał(a):

> jasne. Gdyby mi nie zniszczyli antybiotykami po gorączce połogowej, tobym
> dała. Cud, że żyłam w ogóle - w szpitalu miałam 42 stopnie przez tydzień,
> byłam w stanie agonalnym.

Przepraszam, alez kłamię: 41 i dwie kreski :->

115. Data: 2009-01-28 10:39:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:36:47 +0100, jadrys napisał(a):

> Tu jest mowa o Polsce..

KTÓREJ?
:->

116. Data: 2009-01-28 10:40:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:33:55 +0100, jadrys napisał(a):

> Nie znam, zresztą bywałem wtedy w Polsce tylko okazjonalnie..

:-)
Miałes paszport w domu, nie?
:->

117. Data: 2009-01-28 10:43:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasne. Gdyby mi nie zniszczyli antybiotykami po gorączce połogowej, tobym
> dała. Cud, że żyłam w ogóle - w szpitalu miałam 42 stopnie przez tydzień,
> byłam w stanie agonalnym.

Ale Ty jesteś przecieć niezniszczalna.

Qra, btw mleka się antybiotykami nie "zniszczy"

118. Data: 2009-01-28 10:44:12

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Rumpel pisze:

> Jasne. A Gdynia w 70 i Radom w 76 to było warcholstwo.
> Że nie wspomne o wyglądzie mięsnych w miastach w latach osiemdziesiątych.

Ależ ja wcale nie mówię że wtedy życie było usłane różami.. Ja tylko
odpowiadam na pytanie o dostępność podstawowych artykułów spożywczych..

119. Data: 2009-01-28 10:51:08

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> jasne. Gdyby mi nie zniszczyli antybiotykami po gorączce połogowej, tobym
> dała. Cud, że żyłam w ogóle - w szpitalu miałam 42 stopnie przez tydzień,
> byłam w stanie agonalnym.

Z pewnością z niedożywienia.. A swoją drogą widać że ciężki żywot miałaś
za "komuny".. Szkoda tylko że myślisz że tak żyli wszyscy..

120. Data: 2009-01-28 10:53:35

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

otóż

> Nie znam, zresztą bywałem wtedy w Polsce tylko okazjonalnie..

O rany... Kolejny który podziwia ustrój socjalistyczny z daleka.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?