Przyrządzanie tatara.

121. Data: 2009-01-28 10:58:54

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> :-)
> Miałes paszport w domu, nie?
> :->

Po prostu, pracowałem za granicą..

122. Data: 2009-01-28 11:03:43

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> KTÓREJ?
> :->

Polska jest jedna.. Choć muszę przyznać że pseudokomuniści zrobili
niektórym piekło na ziemi..

123. Data: 2009-01-28 11:04:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)
> Miałes paszport w domu, nie?
> :->

A! To paszport był potrzebny, żeby tłuszcz i białko jeść!

Qra, rozumię

124. Data: 2009-01-28 11:09:21

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:
> Użytkownik "jadrys" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> kolejkach

> otóż
> jak
> oraz

> O rany... Kolejny który podziwia ustrój socjalistyczny z daleka.

Mimo wszystko znam realia tamtych czasów.. Poza tym mam domowników
którzy żyli w Polsce tamtych czasów..

125. Data: 2009-01-28 13:44:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:43:44 +0100, Qrczak napisał(a):

> Ale Ty jesteś przecieć niezniszczalna.

Toteż żyję.

> Qra, btw mleka się antybiotykami nie "zniszczy"

Ale się traci pokarm, kiedy się ma 42 stopnie gorączki przez tydzień,
dostaje prócz antybiotyków także inne paskudztwa (czyli się nie karmi) i
nie może jeść ani wstać przez kolejny miesiąc, a lekarze w dobieraniu leków
mają człowieka i dziecko w d....

126. Data: 2009-01-28 13:45:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:44:12 +0100, jadrys napisał(a):

> Ależ ja wcale nie mówię że wtedy życie było usłane różami.. Ja tylko
> odpowiadam na pytanie o dostępność podstawowych artykułów spożywczych..

Było: mleko, ser biały i chleb. I kapusta w warzywniaku.

127. Data: 2009-01-28 13:45:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:51:08 +0100, jadrys napisał(a):

> Z pewnością z niedożywienia.. A swoją drogą widać że ciężki żywot miałaś
> za "komuny".. Szkoda tylko że myślisz że tak żyli wszyscy..

Własnie tak NIE myslę :->

128. Data: 2009-01-28 13:46:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 12:04:43 +0100, Qrczak napisał(a):

> A! To paszport był potrzebny, żeby tłuszcz i białko jeść!
>
> Qra, rozumię

Nie, nie rozumiesz i w sumie ciesz się.

129. Data: 2009-01-28 13:47:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 12:09:21 +0100, jadrys napisał(a):

> Mimo wszystko znam realia tamtych czasów.. Poza tym mam domowników
> którzy żyli w Polsce tamtych czasów..

Ja nie mialam od kogo paczek z olejem i kawą dostawać. To i mam inne
wrażenia, niż Twoi domownicy.

130. Data: 2009-01-28 13:47:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Było: mleko, ser biały

I białka Ci brakowało?

Qra

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?