Przyrządzanie tatara.

141. Data: 2009-01-28 15:11:40

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 15:45:58 +0100, Qrczak napisał(a):

> I dlatego trzeba koniecznie mięso jeść.
>
> Qra, współczuję wegetarianom... z podkrążonymi oczami snują się smętnie po tej
> naszej ziemi...

Mają wybór. zawsze mogą wrócić do mięsa.

142. Data: 2009-01-28 15:13:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 15:50:25 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dominacja mleka i białego sera w diecie zapewne na pamięć dobrze wpływa

Ale niekoniecznie na trawienie przy nietolerancji.

A w ogóle kończe tę dyskusję - zamiast się wkurzac, powinnam się cieszyć,
że ludziom mlodym dziś się w głowie nie mieści, o czym piszę. Jednak bądź
pewna, że każde pokolenie ma swoje własne doświadczenia i Ty tez je
będziesz miała, bo nic dobrego nas nie czeka - ekonomicznie.

143. Data: 2009-01-28 15:14:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 15:59:39 +0100, Bbjk napisał(a):

> ... a mnie chyba przyjdzie zawinąć się w całun i poczołgać do krypty.

Ja Cię dopadnie głod, to wszystko zjesz, nawet kryptę :->

144. Data: 2009-01-28 15:15:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale niekoniecznie na trawienie przy nietolerancji.

No to można jeść ziemniaki i kapustę.

> [...]
> pewna, że każde pokolenie ma swoje własne doświadczenia i Ty tez je
> będziesz miała, bo nic dobrego nas nie czeka - ekonomicznie.

Lubię biały ser.

Qra

145. Data: 2009-01-28 15:32:48

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> ... a mnie chyba przyjdzie zawinąć się w całun i poczołgać do krypty.

Robienie sobie jaj z tego że ludzie wystawali godzinami w kilometrowych
kolejkach żeby było co do gara włożyć, bo przecież mogli biały ser przez te
głupie naście lat wpieprzać, jest wyjątkowym sk...twem. Ot, co o tym myślę.

146. Data: 2009-01-28 16:07:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 16:15:23 +0100, Qrczak napisał(a):

> No to można jeść ziemniaki i kapustę.

> Lubię biały ser.
>
> Qra

Jestes żenująca. Pa.

147. Data: 2009-01-28 16:07:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 16:32:48 +0100, flower napisał(a):

> [...]
> głupie naście lat wpieprzać, jest wyjątkowym sk...twem. Ot, co o tym myślę.

Howgh.

148. Data: 2009-01-28 16:09:55

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Było: mleko, ser biały i chleb. I kapusta w warzywniaku.

I inne warzywa i przetwory owocowo-warzywne i ryby i przetwory z ryb...
A więc nawet Ty nie podtrzymujesz opinii (fałszywej) o trudno
dostępnym pieczywie..

149. Data: 2009-01-28 16:16:39

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:
> [...]
> głupie naście lat wpieprzać, jest wyjątkowym sk...twem. Ot, co o tym myślę.

Masz flower duże skłonności do przesady.. Mówię o tych godzinach i
kilometrach..

150. Data: 2009-01-28 16:19:41

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:

> [...]
> głupie naście lat wpieprzać, jest wyjątkowym sk...twem. Ot, co o tym myślę.

Nie z ludzi wystających godzinami&kilometrami, a z "argumentów"
padających tu-i-teraz.
--
BBjk

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?