Przyrządzanie tatara.

331. Data: 2009-01-31 17:10:50

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> No to wszystko jasne: TA mentalność z dziada pradziada :-)

No nie dogodzisz. I tak źle, i tak niedobrze :)

--
Pozdrawiam - Aicha

332. Data: 2009-01-31 17:15:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 17:30:47 +0100, krys napisał(a):

> Hipokrytka.

Twoje 5 minut już nie wróci. Jak tamtej kobiety. Dziś sprzedaje na mrozie
jajka na targu - pewnie wspomina te "piękne" czasy, jak parę osób tutaj...

333. Data: 2009-01-31 17:24:08

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Twoje 5 minut już nie wróci. Jak tamtej kobiety. Dziś sprzedaje na
> mrozie jajka na targu - pewnie wspomina te "piękne" czasy, jak parę
> osób tutaj...

Ale nie dorabia sobie martyrologii z powodu 10 dkg słoniny, jak Ty?

Justyna

334. Data: 2009-01-31 17:31:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 18:24:08 +0100, krys napisał(a):

> Ale nie dorabia sobie martyrologii z powodu 10 dkg słoniny, jak Ty?

Teraz może - z powodu mrozu i braku proszących.

335. Data: 2009-01-31 17:40:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Teraz może - z powodu mrozu i braku proszących.

Gdzie Ty mróz widziałaś...

Justyna

336. Data: 2009-01-31 17:42:16

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Gdzie Ty mróz widziałaś...

Wiem, grupa kulinarna.
Ale może już nie karmić?
--
BBjk

337. Data: 2009-01-31 17:50:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 18:40:03 +0100, krys napisał(a):

> Gdzie Ty mróz widziałaś...

Dzis rano w Kielcach. Może nieduży, ale zawsze.

338. Data: 2009-01-31 17:51:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 18:42:16 +0100, Bbjk napisał(a):

> Wiem, grupa kulinarna.
> Ale może już nie karmić?

Kiepski pokarm - nie ma się na co połaszczyć :-)

339. Data: 2009-02-02 04:54:52

Temat: Re: OT
Od: "Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> NIC.
> mam dosyc, co miałam powiedzieć, to powiedziałam.

Jak zwykle spierdolilas kolejny watek.
Kolejny watek, ktory zszedl na psy dzieki twoim dzialaniom i kolejny, gdzie
pytajacy nie uzyskal odpowiedzi, a nawet gdyby ja uzyskal, to zamiast rozwinac
temat skonczylo sie na twoim pierdoleniu o twojej osobie i o twoich zmyslonych
dziejach.
Rozwalasz te grupe od jakiegos czasu i przez ciebie jest tu taki syf trollu.
Kazdy temat, ktorego dotkniesz zamienia sie w typowe dla ciebie bagno.
Wracaj do swojego szamba i sie nie wychylaj.

340. Data: 2009-02-02 04:55:51

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):

> Wymy=B6l co=B6 nowego, co=B6 dodaj albo zmie=F1 - bo jeste=B6 nudny jak sta=
> ra
> p=B3yta.

Hipokryzja.
Ale przeciez nie jestem pierwsza (i ostatnia) osoba, ktora to w tobie zauwaza.
Nie tylko w tym watku jelopie.

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?