Re: Pseudonaukowa ściema żywieniowców

From: " Jeff" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Pseudonaukowa ściema żywieniowców
Date: Sun, 23 Apr 2006 13:07:37 +0000 (UTC)

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> Najsmutniejsze jest to, że te "nowoczesne" schorzenia dotyczą układu nerwowego.
> I widać na każdym kroku, że świat ludzi coraz bardziej szaleje.
> I nadal nikt nie dostrzega związku z powszechnie stosowanym odżywianiem bardzo
> wysokowęglowodanowym i niskotłuszczowym, dokładnie tak jak żywią się zwierzęta
> roślinożerne.
> A potem się dziwią, że ludzie zachowują się jak te dzikie, wystraszonezwierzęt
> roślinożerne, które nawet w nocy śpią jak roślinożerny zając pod miedzą, zawsze
> gotowi do ucieczki. Nie wiedzą, że tak właśnie działa dieta wysokowęglowodanowa
> [...]

Nooo.... podziwiam, doprawdy podziwiam....

..ta literatura to pod wplywem jakiegos tajemniczego srodka rodzi sie w
glowce towarzysza czy tez to, ta szczegolna dieta ma taki rewelacyjny wplyw na
ta wyjatkowa sprawnosc intelektualna?...

Golo i Krystianopty.....he, he, he ...moj Boze, coz to za nieprawdopodobny
duet literacki produkujacy sie w usenecie.....

Ale do rzeczy.....czyli twierdzicie towarzyszu, ze jedzenie weglowodanow jest
powodem chorob ukladu nerwowego???

Hmmm....a moze jakies zrodlo NAUKOWE tych rewelacji towarzysz tutaj wrzuci?

Niestety wicie, rozumicie.... ale jestem niewierny Tomasz i nawet takiemu
wybitnemu potomkowi Mojzesza jak towarzysz Krystianopty, na slowo uwierzyc nie
moge.

Moje obserwacje otoczenia rowniez czegos takiego nie potwierdzaja, a nawet
zauwazylem,..... ze jest wrecz odwrotnie.

A tak na marginesie.... misiu, wasz optykumpel kilka dni temu podal naukowy
tekst na temat wplywu roznych tluszczy na dzialanie mozgu....i co,
nie ostrzegl swoich optyprzyjaciol jak to z tymi niektorymi tluszczami moze
byc?....Nu....taz to nieladnie, oj nie ladnie...!

A ta stopka ktora towarzysz sobie podczepil do tekstu, to jakies ewentualne
alibi ktorym zamierza sie towarzysz posluzyc kiedy zainteresuje sie wami
prokurator?

A ta,... ta jakas Hanna, to widze autorytet dla towarzysza skoro juz w stopce
nawet ja cytujecie, hmm.....ale wicie, ja osobiscie watpie aby prokurator
tez byl tego samego zdania, zwlaszcza, ze Jeff to nie Hanna....ale rozumiem,
rozumiem... chcecie prawdopodobnie w ten sposob jeszcze bardziej uwiarygodnic
swoj aktualny stan psychiczny.

Na zakonczenie, przypominam, ze w niedziele zamiescilem kilka postow w ktorych
prosze o dowody bezpodstawnych oszczerstw ktore wystosowala, jak twierdzicie
pod waszym adresem internautka o nicku Annaklaj, gdzie sa wiec te DOWODY !!
Nadal zamierzacie tutaj sciemniac i oszukiwac grupowiczow???

Niedziela, 23 kwietnia 2006

Re: Pseudonaukowa ściema żywieniowców
Autor: Jeff j...@g...pl
Data: 22-04-2006, 16:15:08

Zamiast rozsiewac tu gazetowe ploty w celu siana spolecznego defetyzmu
i odwracac w ten sposob podejrzenia od siebie, badz laskaw towarzyszu
Krystianieopty, zajac sie poszukiwaniem materialow na temat internautki
Annyklaj, o ktore prosilem w innym watku.
Mam nadzieje, ze informacje ktore posiadasz na ten temat, potwierdza twoje
zarzuty wobec tej osoby.....o ile oczywiscie znowu czegos sobie nie
ubzduralas, byle tylko zniszczyc i upodlic drugiego czlowieka.

Nie trac wiec niepotrzebnie czasu, zwlaszcza, ze wiele go juz nie masz.
-----
Jeff