Pstrąg

1. Data: 2009-03-30 10:39:09

Temat: Pstrąg
Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zwracam się do Was z uprzejmą prośbą o podanie ciekawego pomysłu na
przyrządzenie pstrąga.

Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2009-03-30 12:53:19

Temat: Re: Pstrąg
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka napisał:
> Witam,
> zwracam się do Was z uprzejmą prośbą o podanie ciekawego pomysłu na
> przyrządzenie pstrąga.

najprościej - do środka włożyć kawałek masła, różyczkę brokuła i gałązkę
rozmarynu. Zawinąć w folię, upiec.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2009-03-30 13:06:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> najprościej - do środka włożyć kawałek masła, różyczkę brokuła i gałązkę
> rozmarynu. Zawinąć w folię, upiec.

Gdy byłem chłopakiem łapałem w ręce pstrągi, brzany, jelce na rzece w
górach. Najlepsze były panierowane smażone na masełku.

4. Data: 2009-03-30 13:13:45

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> Gdy byłem chłopakiem łapałem w ręce pstrągi, brzany, jelce na rzece w
> górach. Najlepsze były panierowane smażone na masełku.

Teraz już nie łapiesz?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

5. Data: 2009-03-30 13:46:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
wiadomości

> Teraz już nie łapiesz?

Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że łapanie w ręce to kłusownictwo, a na wędkę
nie...
Myślę, że sam na sam z rybą to było bardziej szlachetne, niż oszustwem na
haczyk... :-))

6. Data: 2009-03-30 16:15:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Myślę, że sam na sam z rybą to było bardziej szlachetne, niż oszustwem na
> haczyk... :-))

A kupowanie w sklepie za pieniądze to nie oszustwo? ;)

Ewa

7. Data: 2009-03-30 16:29:01

Od: jadrys <""andrzej203\"@op.pl ó"> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> nie...
> Myślę, że sam na sam z rybą to było bardziej szlachetne, niż oszustwem na

Chyba największe oszustwo to łapanie prądem. Ryba kompletnie bez szans..

8. Data: 2009-03-30 16:33:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kupowanie w sklepie za pieniądze to nie oszustwo? ;)
>
> Ewa

Hm, ale nie ta świeżość.

9. Data: 2009-03-30 18:22:57

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> Witam,
> zwracam się do Was z uprzejmą prośbą o podanie ciekawego pomysłu na
> przyrządzenie pstrąga.

Dzień wcześniej zaraz po usunięciu brudu, łusek itp. skrapiam obficie
sokiem z cytryny i solę, do środka wkładam dużo pietruszki naciowej (moi
znajomi wkładają koperek, ale ja wolę pietruchę) i płatki czosnku. Tak
to trzymam przez noc w woreczkach w lodówce, na drugi dzień panieruję
(całość) i piekę na masełku.

mamqa

10. Data: 2009-03-30 21:19:20

Od: pSp <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Mar 2009 12:39:09 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Witam,
> zwracam się do Was z uprzejmą prośbą o podanie ciekawego pomysłu na
> przyrządzenie pstrąga.
>

> Pozdrawiam
> Agnieszka

Nie bede odkrywczy - pstrag na masle ale duszony(?) Smaku w moim odczuciu
zawsze dodawalo mu maslo wyrobione z czosnkiem i natka pietruszki. Pamietam
ze szczegolnie mi smakowal pstrag grilowany "na karku" - grzbietem do gory
z takim maselkiem w srodku, najlepiej go podowali w Toruniu w knajpie
(nieistniejacej) salonik. Jezeli bedziesz blizej zainteresowana sposobem
podania, zapraszam na rozwiniecie :)

K.

które masło dla fanatyka?
Kłopot z opadającym biszkoptem