Psychologiczna zagadka.

31. Data: 2006-06-13 20:12:02

Temat: Re: Psychologiczna zagadka.
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

x <y...@o...pl> napisał(a):

> o matko, "aga"... poczytaj albo zwróć uwagę jak się odpisuje na posty,
> Twoich odpowiedzi nie da się wyłowić.

;-) nie to, ze sie czepiam, ale odpowiedziales mnie zamiast Adze, co tez
wyciachales (te pierwsza linijke - przydaje sie wlasnie, by od razu widziec,
komu odpowiadasz) :)

zdrowki
hania

32. Data: 2006-06-13 20:20:41

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

assembler w news:e6n3se$hl6$1@news.onet.pl napisał(a):

> Po czwarte jest najwazniejsze. Ja tego nie jestem w stanie przeczytac.

A ja tak sobie policzyłem po nickach.

W tym wątku za mężczyznę podaje się od góry: zielsko, Paweł, Greg, Flayer,
bazyli4, niezbecki, assembler - 7 osób.
W tym wątku za kobietę podaje się od góry: Hania - 1 osoba.
W tym wątku nijaki jest x - 1 osoba.
W tym wątku pojawiło się 9 nicków.

Chyba, że coś pominąłem. Czyli wypowiada się 7 facetów i 1 kobieta, a osoba
rozpoczynająca wątek pisze o milczeniu panów. To jest dopiero
zastanawiające! :-)

pozdrawiam
Greg

33. Data: 2006-06-13 20:33:10

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg"

Greg :))))))))))))))))))))))
Jak miło Cię widzieć.... :)

Sorry musiałam :)))

Pozdrawiam
Vicky

34. Data: 2006-06-13 20:38:49

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4; <e6n3kq$h5p$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Żebyś ty widział jedną z moich dochtórek. Jak ona się ciska i krzyczy na
> wszystko co dookoła ;o)

Mam dobrą szkołę w zakresie "ciskających" się kobiet - problem w tym, że
w takich momentach nie trafiają do nich racjonalne argumenty. :)

Flyer

35. Data: 2006-06-13 20:48:06

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dobrą szkołę w zakresie "ciskających" się kobiet - problem w tym,
że
> w takich momentach nie trafiają do nich racjonalne argumenty. :)

To prawda. Ale przecież jak ktoś się ciska to nie mówi się do tego,
czego akurat nie prezentuje. Ciskając się prezentuje to swoje 'ciało
uczuciowe' i do uczuć przemawiać trzeba. Rozum śpi...

Pzdr
Paweł

PS Nie pamiętam już którego to króla czy księcia śląskiego, niewielkiej
postury, jego większa - duuużo większa - żona Niemka, gdy ten się ciskał
i złościł brała na ręce i tak długo ściskała, aż mu nie przeszło ;o)
A przecież też mogłaby wrzeszczeć... tylko że wrzeszczący stara się
dotrzeć do mózgu owrzeszczywanego ;o)

36. Data: 2006-06-13 20:52:03

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg napisał(a)

> Jak pisał x - zwróć uwagę jak odpowiadają na posty inni. Skoro jest pewien
> schemat to nie zmieniaj go, bo nie wszystkim będzie się chciało poświęcić
> chwilę,

Wiem, ze narozrabialam i wszystkich przepraszam.
Dzieki jednak za uwage.
Pzdr.aga

37. Data: 2006-06-13 21:01:18

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:

> [...]
osoba
> rozpoczynająca wątek pisze o milczeniu panów. To jest dopiero

Heh. Nie ilosc osob sie liczy, a ilosc tekstu.
Wyobraz sobie przyjecie. Siedzi 9 osob.
Osmiu facecow pije piwo, a kobieta gada ;)
Tu jest podobnie. No - tu chyba miedzy soba dwie kobiety gadaja.
--
assembler

38. Data: 2006-06-13 21:15:11

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga w news:1150231923.617015.63480@f6g2000cwb.googlegroups
.com
napisał(a):

> Wiem, ze narozrabialam i wszystkich przepraszam.

Jest super!
Po pierwsze zostawiłaś informację komu odpowiadasz (to naprawdę się
przydaje)
Po drugie pozostawiłaś tylko część cytatu, kontekst który pozwala zrozumieć
do czego się odnosisz.
Po trzecie nie poprzedziłaś swojej wiadomości znakami > oznaczającymi cytat.
Po czwarte - dla mnie bomba :-)

pozdrawiam
Greg

39. Data: 2006-06-13 21:17:04

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

assembler <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Heh. Nie ilosc osob sie liczy, a ilosc tekstu.
> Wyobraz sobie przyjecie. Siedzi 9 osob.
> Osmiu facecow pije piwo, a kobieta gada ;)
> Tu jest podobnie. No - tu chyba miedzy soba dwie kobiety gadaja.

;-)) tylko jak kobieta gada, o stara się na temat gadać, a Wam to zawsze sie
łomsknie na temat poboczny ;-)

Moze mozna Was lekko usprawiedliwic: sama zachowania swojej plci nie znam i
jak mi kto zasuwa "bo baby to..." to nawet sie nie denerwuje, bo znam swoje
kolezanki - tak samo po* lub tak samo normalne - wiekszosc jednak mnie
mierzi ;-/ Za to zachowanie zdawaloby_sie roznych facetow poznalam w
rozmaitych sytuacjach, w zyciu 24/dobe. Stąd moze wiecej do powiedzenia "w
temacie".
Jakby mnie kto zapytal "co baba miala na mysli robiac cos_tam", to o ile z
opisu jej zachowanie nie zdaloby mi sie podobnym do mojego, to nic nie
mialabym do powiedzenia - nawet w pubie przy piwie ;-)

zdrowki
h.

40. Data: 2006-06-13 21:17:14

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky w news:e6n7e9$gm2$1@achot.icm.edu.pl napisał(a):

> Greg :))))))))))))))))))))))
> Jak miło Cię widzieć.... :)

A dziękuję, wzajemnie. Ale ja już jakiś czas temu wróciłem ;-) Tyle, że
starszy jestem, już nie tak energiczny jak kiedyś to i mniej swoich
"genialnych" przemyśleń na newsy przelewam ;-)

pozdrawiam
Greg

Poszukiwany/poszukiwana
Osobowość (l)usera a osobowość geeka