Psychologiczny aspekt modlitwy

1. Data: 2003-02-26 22:11:51

Temat: Psychologiczny aspekt modlitwy
Od: "Radek Adamkiewicz" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Prowadze pewną wspólnotową gazetkę o nazwie "Pietrek". Na jej stronie www
(http://michau.chrzescijanie.pl/pietrek) zorganizowaliśmy niedawno wśród
chrześcijańskich internautów różnych wyznań oraz ateistów próbujących
modlitwy, ankietę pt: "Jaki jest procent wysłuchiwanych modlitw?". Jej celem
jest m.in. zbadać czy i jak wielki jest sens modlitwy w życiu ludzi. Analiza
już pierwszych wyników przysparza trudności. Być może będę tu mógł znaleźć
pomoc. Wyniki do wglądu są na podanej stronie. Oczywiście zapraszam do
wziecia udzalu w ankiecie.

Radek

1. Data: 2003-02-26 22:16:39

Temat: Re: Psychologiczny aspekt modlitwy
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek Adamkiewicz <a...@N...gazeta.pl>

> [...]
> tu mógł znaleźć pomoc. Wyniki do wglądu są na podanej stronie. Oczywiście

Zabrakło pytania o treść modlitwy.

Myślę, że to ważny parametr.

P.

1. Data: 2003-02-26 22:26:48

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl>

<snip>
> Zabrakło pytania o treść modlitwy.
>
> Myślę, że to ważny parametr.

Podobnie jak okres od modlitwy do jej wysłuchania.

P.

1. Data: 2003-02-26 22:37:11

Temat: Odp: Psychologiczny aspekt modlitwy
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już pierwszych wyników przysparza trudności. Być może będę tu mógł znaleźć
> pomoc. Wyniki do wglądu są na podanej stronie. Oczywiście zapraszam do

myślę że Bóg jest conajmniej niepocieszony...

1. Data: 2003-02-26 22:56:14

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. <p...@K...pl>

> myślę że Bóg jest conajmniej niepocieszony...

ale w ilu procentach?

p.

1. Data: 2003-02-26 22:58:08

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki
> ale w ilu procentach?

;D
myślę że kto jak kto ale On jak coś robi to w 100 :)
ale ostatecznie musisz się zapytać samego Stwórcę.. poprawisz statystki :)

1. Data: 2003-02-26 23:08:38

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. <p...@K...pl>

>musisz się zapytać samego Stwórcę.. poprawisz >statystki :)

E tam, nie będę go pytał - nie lubię go:
w dniu, w którym wyśmiałem pomysł o jego istnieniu, spotkałem po ponad
siedmiu latach_przypadkiem_pewną kurewkę, która 8 lat temu nieciekawie
zaważyła na moim życiu

Stary miał pewnie ubaw

P.

1. Data: 2003-02-26 23:13:30

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki
> [...]
> w dniu, w którym wyśmiałem pomysł o jego istnieniu, spotkałem po ponad
> siedmiu latach_przypadkiem_pewną kurewkę, która 8 lat temu nieciekawie

dostrzegam pewną niekonsekwencję ;)
jak ktoś kto nie istnieje może mieć ubaw? :)

ja tam myślę że "Ktoś" przez duże K musi istnieć bo to wszystko jest zbyt
skomplikowane :)

1. Data: 2003-02-26 23:20:14

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. <p...@K...pl>

> Paweł Niezbecki
>
> dostrzegam pewną niekonsekwencję ;)
<snip>

niekonsekwencja zamierzona :)

dobranoc i niech Ci się słońce śni
tak Ci dopomóż Ktoś

p.

1. Data: 2003-02-26 23:22:44

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja:
> jak ktoś kto nie istnieje może mieć ubaw? :)

Moze! :))))))

A swoja droga jesli ktos wobec Boga postepuje
jak (za przeproszeniem) kurwa, to dlaczego
mialby miec lepiej niz Bog? :))))))

Tak czy tak - bez sensu. ;DDD

Czarek

Dlaczego nie moge sie skupić i mowie bzdury
DDA a Alkohol
Re: Seks z 17-to latką
Re: wg cassiusa
Re: wg cassiusa