Re: Pszczółki

Data: 2003-11-28 16:50:40
Temat: Re: Pszczółki
Od: "Dirko" <d...@w...pl>

W wiadomości news:bq74tk$4br$5@absinth.dialog.net.pl Halina
<k...@n...pf.pl> napisał(a):

> Jejku, to moja wina, że właśnie świnka , prosiaczek, to miłe stworzonko ma
> budowę bardzo nieskomplikowaną i dzięki temu można długo i bezskutecznie
> usiłować je pochwycić? Pewnie ubodło Cię ukręcanie łba. Przecież ta
> okrutna czynność jest niewykonalna na prosiaku. Gdyby była, to nie
> śmiałabym wspomnieć. Słowo, słowo.

Hejka. Halinko (pozwalm sobie na to zdrobnienie z racji wieku i
siwizny), gdy chodzi o nieskomplikowaną budowę prosiaczka, to tu się z Tobą
nie zgodzę. "Na szczęście naukowcom udało się znaleźć zwierzęta, które są
bardzo podobne do ludzi. Tymi zwierzętami są świnie. Narządy wewnętrzne
ludzi i świń mają podobną budowę i wielkość..." (
http://www.biologia.pl/artykuly/swinie_i_ludzie.phtm
l ) Zaś, co do ukręcania
łba śwince, to o ile dobrze pamiętam swoje niecne praktyki ubojowe
(historia - era kartek na żywność itp.), to w pewnym momencie ukręca się
naderżniętą swińską głowę w celu oddzielenia jej od tułowia. Oczywiście
ukręcenie głowy zdrowemu prosiakowi, który dodatkowo czmycha na nasz widok,
jest czynnością praktycznie niewykonalną.:-)

> Ojej! Ale tu mi zasunąłeś.

Nie było moim zamiarem jakoś szczególnie Ci zasunąć. Zresztą przytoczona
przeze mnie sentencja jest bardzo łagodna i ma charakter uniwersalny
(dotyczy wszystkich, mnie także). ;-)

> No gratuluję.
> Przejrzałeś mnie, a raczej tę słomę co mi z butów wyłazi. Jeszcze raz
> winszuję.

Zbyteczny sarkazm. Właśnie, że nie przejrzałem, bo mi coś, nie
pasowało w pozytywnym wizerunku, który sobie tworzyłem na podstawie
poprzednich Twoich wypowiedzi. Nie przejmuj się moją łaciną - to zwyczajny
snobizm. :-) Każdemu z nas, mniej lub więcej, słoma wyłazi z butów. Precz z
kompleksami! :-)
Pozdrawiam koncyliacyjnie Ja...cki