Pustynnik (Igła Kleopatry)

31. Data: 2007-02-08 12:02:39

Temat: Re: Pustynnik (Igła Kleopatry) - OT
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl>

> Kiedyś to się dziewczyny do kina, kawiarni, na dyskotekę zapraszało -
> a Ty co, najpierw cmentarz, potem lasek????

:-)))
Doświadczony *Kolekcjoner* nie traci czasu na darmo!!!

--
pozdr. Jerzy
PS

32. Data: 2007-02-08 13:52:26

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisała

> Kiedyś to się dziewczyny do kina, kawiarni, na dyskotekę zapraszało - a Ty
> co, najpierw cmentarz, potem lasek????
>
> Pozdrawiam, Basia.

Wiesz Basiu, ludzie o zielonych palcach tak mają :-)
Pozdr. Bogusław

33. Data: 2007-02-08 13:55:22

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" napisał
> Doświadczony *Kolekcjoner* nie traci czasu na darmo!!!
> pozdr. Jerzy

No i trafiłes w sedno , przy Wszystkich nie będę się umawiał z Miłką do
kina,
jak znajdziemy przylaszczki to z radości na dyskotekę pójdziemy :-) Pozdr.
Bogusław

34. Data: 2007-02-08 19:58:29

Temat: Re: Pustynnik (Igła Kleopatry)
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski"

> No to Miłka :-) może wspólna randka;-)

Nie ma sprawy, umiesz jeździć konno (?) bo rowerem to strasznie długo i
ciężko ;-)

Serdecznie Miłka

35. Data: 2007-02-08 21:24:23

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisała

> Nie ma sprawy, umiesz jeździć konno (?) bo rowerem to strasznie długo i
> ciężko ;-)
>
> Serdecznie Miłka

A terenówka sobie nie poradzi :-)
Pozdr. Bogusław

36. Data: 2007-02-08 21:35:06

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski"
> A terenówka sobie nie poradzi :-)

Nie bo to zamknięty okręg dla pojazdów spalinowych.
No wiesz ... zwierzyna i nieopodal rezerwat przyrody Biesag ;-)

Sedrecznie Miłka

37. Data: 2007-02-16 13:00:52

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <n...@t...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> No to ja sobie właśnie przypomiałam, że nie nakrylam jesienią moich
> pustynników, a zima taka mokra....buuuu...zgniją?

Chyba nie bedzie tak żle , mój jest na wierzchu :-)
Dzisiaj okryłam go gałązkami z iglewia , żeby ograniczyć nasłonecznienie.

Pozdrawiam ,TeresaR

38. Data: 2007-02-16 13:42:20

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Feb 2007, Teresa wrote:

> [...]
>>

> Chyba nie bedzie tak żle , mój jest na wierzchu :-)
> Dzisiaj okryłam go gałązkami z iglewia , żeby ograniczyć nasłonecznienie.

Witam,

a ja swojego pustynnika trzymam w donicy i wnosze do piwnicy.
Ma juz 3 lata i mam nadzieje na jakies kwiaty w tym roku.

Pozdr.

D.P.

39. Data: 2007-02-16 14:19:55

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości
l...
> On Fri, 16 Feb 2007, Teresa wrote:
> >>
> Witam,
>
> a ja swojego pustynnika trzymam w donicy i wnosze do piwnicy.
> Ma juz 3 lata i mam nadzieje na jakies kwiaty w tym roku.

Trzy lata i nie kwitł jeszcze ?
Moje kwitną co roku , siedzą w gruncie i raczej nie okrywam ich.
Chyba że im się zachce za wcześnie wyleżć :D
Isabellinus jest niezawodny .
Gorsza sprawa z bungei . reaguje na zalewanie , musi mieć dobry drenaż .

Pozdrawiam TeresaR

40. Data: 2007-02-16 14:46:24

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Isabellinus jest niezawodny .
> Gorsza sprawa z bungei . reaguje na zalewanie , musi mieć dobry drenaż .

Mam wlasnie bungei. Podchodzilem do niego 3 razy. Za kazdym razem kupowane
rosliny byly martwe. W koncu kupilem takiego na wyprzedazy z liscmi
wystajacymi z opakowania.

Pozdrawiam.

D.P.

Detale architektoniczne
Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy
primula
Co to za roślina?
Alocasia Polly