Pyszności z... mikrofalówki :-)

31. Data: 2015-01-10 00:10:31

Temat: Re: Pyszności z... mikrofalówki :-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Jan 2015 23:58:35 +0100, Marsjasz napisał(a):

> o wlasnie zerknalem i wyglada solidnie !!!
> zapisalem linka...
> jak bede mial wolne ~250 pln to zakupie :)
> dzieki
> M.

Z tym "wolnym" to właśnie czasem różnie bywa, ale warto poczekać i kupić -
na pewno nie będziesz rozczarowany. Przy czym nie zdziw się - jest to
naprawdę ciężki sprzęt, ale to właśnie jest gwarancja, że porządnie i równo
piecze. Z czyszczeniem też problemu nie ma żadnego, płyty mają pokrycie
nieprzywierającą substancją (teflon to chyba nie jest, a moze i jest, ale
jakies to porządniejsze).
Smarowałam tluszczem tylko na początku smażenia, potem i bez tego gofry
łądnie się oddzielały id podloża, robiłam to patyczkami do szaszłyków, aby
nie uszkodzić powłoki antyadhezyjnej.

PS. No i przy okazji - do smarowania wszelkich form o kształcie
skomplikowanym używam obecnie tłuszczu w spraju. Rewelacja :-)

32. Data: 2015-01-10 01:10:40

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-10 o 00:10, XL pisze:

> [...]
>
> PS. No i przy okazji - do smarowania wszelkich form o kształcie
> skomplikowanym używam obecnie tłuszczu w spraju. Rewelacja :-)

ta moja poprzednia gofrownica byla wielka i okragla i wazyla jakies
kilogramy ale robila 6 gofrow jednoczesnie brala mase pradu ale juz jej
nie mam i podejrzewam ze w czasie przeprowadzki wystawilem ja za drzwi i
Ktos sobie pozyczyl...
miala chyba ze 2000 czy 2500 wat...
do tluszczu to ja mam pompke...
wlewasz olej oliwe czy co tam chcesz nawet rozpuszczone maslo i rozpylasz...
M.

33. Data: 2015-01-10 01:20:30

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz pisze:

> do tluszczu to ja mam pompke...
> wlewasz olej oliwe czy co tam chcesz nawet rozpuszczone maslo i rozpylasz...

Ta sama pompka, co się używa do sławetnych pierogów bryzganych?

Jarek

--
Nikigo mi nie żal,
Jeno Mikołaja,

34. Data: 2015-01-10 01:33:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2015 01:10:40 +0100, Marsjasz napisał(a):

> do tluszczu to ja mam pompke...
> wlewasz olej oliwe czy co tam chcesz nawet rozpuszczone maslo i rozpylasz...

O, to by mnie interesowało, skoro rzeczywiście działa - kiedyś coś takiego
kupiłam, ale wcale nie rozpylało, tylko pryskało na lewo i prawo, kroplami.
Jaką tę pompkę masz?

35. Data: 2015-01-10 01:41:27

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-10 o 01:33, XL pisze:

> O, to by mnie interesowało, skoro rzeczywiście działa - kiedyś coś takiego
> kupiłam, ale wcale nie rozpylało, tylko pryskało na lewo i prawo, kroplami.
> Jaką tę pompkę masz?

jakas archaiczna...
w przyszlym tygodniu postaram sie zrobic zdjecie...
pozdrawiam
M.

36. Data: 2015-01-10 01:53:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2015 01:41:27 +0100, Marsjasz napisał(a):

> w przyszlym tygodniu postaram sie zrobic zdjecie...
> pozdrawiam
> M.

OK, dzięki :-)

37. Data: 2015-01-10 02:08:19

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, to by mnie interesowało, skoro rzeczywiście działa - kiedyś coś takiego
> kupiłam, ale wcale nie rozpylało, tylko pryskało na lewo i prawo, kroplami.
> Jaką tę pompkę masz?

ale mysle ze mozna taka metalowa do kwiatkow kupic w ikea i nawet bedzie
praktyczniejsza bo mozna tam regulować strumien...
i np. nawkladac tam masla i postawic na jakiejs cieplej plycie to sie
rozpusci...
np. cos takiego:
http://images.okazje.info.pl/p/dom-i-ogrod/6908/blom
us-greens-spryskiwacz-do-kwiatow-0-5-l.jpg

38. Data: 2015-01-10 11:02:08

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja z mikrofalówki piekłam tylko ciasto /w zasadzie - ciastko/ czekoladowe - i było
dobre.

http://www.tablefortwoblog.com/the-moistest-chocolat
e-mug-cake/

A książki kucharskie wciąż są moją słabością... Kupuję, gromadzę, używam... Lubię!
:-)

Ania

39. Data: 2015-01-10 12:04:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-10 11:02, obywatel czeremcha uprzejmie donosi:
> Ja z mikrofalówki piekłam tylko ciasto /w zasadzie - ciastko/ czekoladowe - i było
dobre.

> http://www.tablefortwoblog.com/the-moistest-chocolat
e-mug-cake/

Wyglądem przypomina czekoladowy fondant. Smakiem natomiast nie wiem i
się nie dowiem.
W Polsce kariera ciastka z mikrowelki zaczęła się lat temu wiele od
demotywatorów (najprawdopodobniej), szał i opętanie było.

> A książki kucharskie wciąż są moją słabością... Kupuję, gromadzę, używam... Lubię!
:-)

Łączę się w bólu. Internety nie zastąpią.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

40. Data: 2015-01-10 12:08:00

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-10 o 12:04, Qrczak pisze:

> Internety nie zastąpią.

Niczego.
--
B.