Re: Pyszności z... mikrofalówki :-)

Date: Sat, 10 Jan 2015 01:10:40 +0100
From: Marsjasz <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Pyszności z... mikrofalówki :-)

W dniu 2015-01-10 o 00:10, XL pisze:

> Z tym "wolnym" to właśnie czasem różnie bywa, ale warto poczekać i kupić -
> na pewno nie będziesz rozczarowany. Przy czym nie zdziw się - jest to
> naprawdę ciężki sprzęt, ale to właśnie jest gwarancja, że porządnie i równo
> piecze. Z czyszczeniem też problemu nie ma żadnego, płyty mają pokrycie
> nieprzywierającą substancją (teflon to chyba nie jest, a moze i jest, ale
> jakies to porządniejsze).
> Smarowałam tluszczem tylko na początku smażenia, potem i bez tego gofry
> łądnie się oddzielały id podloża, robiłam to patyczkami do szaszłyków, aby
> [...]
ta moja poprzednia gofrownica byla wielka i okragla i wazyla jakies
kilogramy ale robila 6 gofrow jednoczesnie brala mase pradu ale juz jej
nie mam i podejrzewam ze w czasie przeprowadzki wystawilem ja za drzwi i
Ktos sobie pozyczyl...
miala chyba ze 2000 czy 2500 wat...
do tluszczu to ja mam pompke...
wlewasz olej oliwe czy co tam chcesz nawet rozpuszczone maslo i rozpylasz...
M.