Pyszności z... mikrofalówki :-)

51. Data: 2015-01-11 09:39:50

Temat: Re: Pyszności z... mikrofalówki :-)
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 stycznia 2015 18:50:56 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:

> A i ja też nie kupuję wszystkiego, bo tego jest za dużo i za drogo, a
> wiele z nich kusi w zasadzie tylko ładnymi zdjęciami.

Książek w Polsce nie kupuję wcale :-) Przywożę zza granicy. Konkretniejsze, bez
"zachłystu" - i tańsze, niestety...

Ostatnio przywieźliśmy dwa tomiszcza - po 2,5 euro za sztukę... Jedna z przepisami
stir-fry, druga - curry. Gdyby nie ograniczenia bagażu lotniczego - wzięłoby się
jeszcze inne...

Z curry jeden z przepisów już wykorzystany, czyli książka się zwróciła :-) Grunt, że
nie danie :-D

Ania

52. Data: 2015-02-13 13:09:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Jan 2015 19:41:28 +0100, Marsjasz napisał(a):

> XL zrob i sprawdz to jagodowe zdam sie na Twoja opinie...

Jagodowe pysznota! Zrobiłam też ze śliwką, dokladnie według przepisu na
ciasto jogurtowe, tylko oczywiście porcja mikro, chytrze odłożona do
kokilki z całości ciasta, które szło do piekarnika :-)

Ulubiony piątkowy obiad.
a ja dziś ugotowałem coś innego....
Pożarskie,dewolaje...
Bekonowe taco