Pytanie do XL

111. Data: 2015-06-19 16:28:58

Temat: Re: Pytanie do XL
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2015 16:18:16 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> [...]
ek-kiedy-wielka-kiedy-mala-litera/

php?POZYCJA=180&AKCJA=&TEMAT=Ortografia&NZP=&WYRAZ=

> [...]
> jakieś drobne by sobie coś kupić.
> Odruchowo wczułem się w sytuację (zwyczaje rzecz święta) i odwinąłem
> dziewczynie z liścia tak, że aż ją obróciło.
> Wydało mi się, że coś nie tak wyszło z tymi zwyczajami i faktycznie:
> Rozmawiając później sam na sam z tym służącym (fajny gostek, nie
> trzymałem go na dystans, raczej byliśmy na stopie koleżeńskiej)
> powiedział mi, że biały (tzn. ja) zbyt łagodnie obszedł się z
> dziewczyną. On w takiej sytuacji chyba by ją zakatował.
>
> I co powiesz XL-ko na temat zwyczajów? Prawda, że niektóre mogą razić? :)

Ależ jakie tam "razić"! - ja Cię PODZIWIAM, mdleję wręcz z zachwytu, że jej
nie zakatowałeś, tej sympatii swojej!!!
:->

112. Data: 2015-06-19 16:43:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Odruchowo wczułem się w sytuację (zwyczaje rzecz święta)
> i odwinąłem
> dziewczynie z liścia tak, że aż ją obróciło.

Mam wrażenie, że obszar świętości akurat tego zwyczaju pokrywa Ci się z
obszarem poczucia bezkarności.

> Wydało mi się, że coś nie tak wyszło z tymi zwyczajami

Jestem tak zszokowana tym opisem, że uważam, że albo zmyślasz i
prowokujesz, albo jesteś po prostu zwykłym... brak słów.

> Rozmawiając później sam na sam z tym służącym (fajny gostek, nie
> trzymałem go na dystans, raczej byliśmy na stopie koleżeńskiej)

Oooooooooooooooooo, bwana kubwa!
:->

113. Data: 2015-06-19 18:03:57

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-19 o 12:33, Ikselka pisze:

> [...]
> traktują określenie Wujek, Ciocia czy Stary jako imię własne ? gdy dana
> osoba przez całą fabułę lub do pewnego jej fragmentu nie występuje pod

ja miałem Ciotki i ciotki, Wujków i wujków, jednych lubiałem i
szanowałem, innych nie. Proste...
pozdr
Stefan

114. Data: 2015-06-19 18:32:39

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pan stefan napisał:

> ja miałem Ciotki i ciotki, Wujków i wujków, jednych lubiałem
> i szanowałem, innych nie. Proste...

Nie tak do końca proste. Czas sprawia, że wujkowie po latach stają
się Wujkami. Gdy ktoś w całkiem neutralnej sytuacji pisze nieznajomym
o swojej rodzinie i używa wielkich liter, to pierwsze skojarzenie
jest takie, że osoba ta nie żyje. Tradycja taka. Ja, by oszczędzić
moim korespondentom okazji do palnięcia gafy, unikam niepotrzebnych
wyróżnień.

Jarek

--
Narzeczoną swą z miłości,
kurtyzanę z żądzy krótkiej,

115. Data: 2015-06-19 19:37:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2015 18:03:57 +0200, stefan napisał(a):

ek-kiedy-wielka-kiedy-mala-litera/

> ja miałem Ciotki i ciotki, Wujków i wujków, jednych lubiałem i
> szanowałem, innych nie. Proste...

To, że obywatel Pszemol zgłasza WŁASNE zastrzeżenia do MOJEGO "Mama" i
"Babcia", to już szczyt bezczelności. Widać biedak miał tabuny "mam" i
"babć", a żadna z nich nie zasłużyła sobie niczym na jego atencję i
podstawowy szacunek; nie dziwota więc, że w zdziwienie wprawia go, że ktoś
miał inaczej. Może jakiś okaleczony emocjonalnie wychowanek Domu Dziecka?
Wypada tylko współczuć. :-(

116. Data: 2015-06-20 14:34:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miał inaczej. Może jakiś okaleczony emocjonalnie wychowanek Domu Dziecka?

Współczuć to wypada Tobie tej Twojej potrzeby masturbacji publicznej...

Bigos z młodej kiszonej?
Miód - gdzie kupować
Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
XXXXL
Przystawka do piwa