Re: Pytanie do użytkowników pralkosuszarek

Data: 2006-11-19 19:15:13
Temat: Re: Pytanie do użytkowników pralkosuszarek
Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl>

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ejnsrc$f71$1@inews.gazeta.pl...

> Jeżeli włożysz tylko tyle, ile wynosi wsad do suszenia, to raczej nie. Moja ma
> w zaleceniach pranie 5 kg, suszenie 2,5 kg - co i tak systematyczne olewam. To
> znaczy w przypadku grubych rzeczy oczywiście nie będę suszyć pełnego wsadu,
> ale bieliza suszy się bez wyjmowania połowy.

Byłam wczoraj w sklepie agd niedaleko nowego domostwa i jedyna dostępna tam
pralkosuszarka, firmy Electrolux kosztuje 3 500 zł. Pralka Electrolux klasy A z
calkiem niewielkim zużyciem wody (49 l) kosztuje w promocji 1400, a suszarka tej
samej firmy. bez promocji 1500. Czyli paradoksalnie łącznie jest drożej niż
kupując każde z osobna i to ok. 600 zł. Stwierdziłam, że kupię pralkę i potem
pomyślę. I faktycznie jest tak, że pralkosuszarka ma wsad prania 6 kg bodajże a
suszenia 5.
W każdym razie dzięki za wypowiedzi, jeśli okaże się, że jest wilgoć, to pewnie
i kupię suszarkę, ale na razie są to po prostu dodatkowe koszty i to całkiem
niemałe.