Pytanko do szanownych Pań o bieliznę.

1. Data: 2003-12-17 01:02:23

Temat: Pytanko do szanownych Pań o bieliznę.
Od: "ZARK" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie,

mam ważne dla mnie pytanie. Chciałbym kupić eleganckiej kobiecie ekskluzywną
(!) bieliznę, ale ze względu na ogólny brak orientacji w temacie i braki w
edukacji elementarnej nie za bardzo wiem, która za takową może uchodzić.
Jednym słowem: jaka marka bielizny jest TOPOWA? Taki Rolls-Royce wśród
bielizn? A gdybym się dowiedział jeszcze, gdzie takową można dostać w
Trójmieście, to moje szczęście byłoby pełne. Dozgonna wdzięczność -
gwarantowana!
Jeszcze pytanie uzupełniające: jakie parametry (wymiary) należy spisać
ukradkiem z bielizny używanej przez rzeczoną kobietę, aby mieć PEWNOŚĆ, że
prezent nie będzie pretekstem do zupełnie zbędnych pytań typu: - A dla kogo
tak naprawdę kupiłeś te galoty? Dla kaszalota?
Pytania tego typu z pewnością nie scementują żadnego związku...

Pozdrawiam serdecznie i czekam z nadzieją
ZARK

1. Data: 2003-12-17 07:33:05

Temat: Re: Pytanko do szanownych Pań o bieliznę.
Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " ZARK" sprodukowal za pomoca
wlasnych dloni :
> [...]
> typu: - A dla kogo tak naprawdę kupiłeś te galoty? Dla kaszalota?
> Pytania tego typu z pewnością nie scementują żadnego związku...

Na biustonoszu powinienes spisac taki rozmiar z cyferkami i literkami
(np. 70 B) a na galotach :) moze byc albo rozmiar S,M, L, XL itp, albo
38, 40, 42 itp... Polecam Klif w Orlowie, gdzie masz wybor roznej
pieknej bielizny - nie musi to byc Rolls Royce, byle byla sliczna... Nie
znam niestety ekskluzywnych marek bielizny, bo mam taki biust, ze na
mnie nie robia biustonoszy, ale w Klifie na pewno na cos przepieknego
trafisz (dobre, ale takie "codzienne" biustonosze to Triumph, Felina
itp.) wiec polecam takie dwa sklepy w Klifie - Amore Mio, Boutique
Madame, i tu tez zajrzyj : Triumph, a nawet w Cubusie mozesz znalezc cos
slicznego...
--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-12-17 08:37:01

Od: "Kasia Kulpa" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka <wloja@poczta..onet.pl> napisał(a):
> [...]
> 38, 40, 42 itp... Polecam Klif w Orlowie, gdzie masz wybor roznej
> pieknej bielizny - nie musi to byc Rolls Royce, byle byla sliczna...
[...]

do wypowiedzi poprzedniczki dodam, ze warto brac pod uwage jakosc i trwalosc
bielizny, i tu niestety raczej odradzam wiekszosc firm polskich (jak dotad
wiekszosc z tego, co ogladalam i mialam, mialo jakies mankamenty, wiec jesli
jestes poczatkujacy w tej dziedzinie, lepiej nie ryzykuj). co do nieco
bardziej "topowych" marek od Triumpha - np. Chantelle, La Perla, Lejaby,
Calvin Klein :) bardzo dobra jakosciowo i przy tym ladna bielizne ma
Marks&Spencer, Schiesser (tu wiecej rzeczy sportowych, ale koronki tez
bywaja). najlepiej wybierz sie do jakiegos "topowego" centrum handlowego w
twoim miescie i poszukaj sklepu z droga bielizna :) sprobuj sie jeszcze
zorientowac, jaka twoja pani lubi bielizne: czy usztywniana, czy nie, z
fiszbinami czy bez, jaki ma biust (jesli bardzo duzy - trzeba bardzo brac pod
uwage rozne szczegoly, np. ramiaczka powinny byc szersze niz "normalne",
material przodu nie powinien byc zbyt rozciagliwy, zeby biust nie "skakal") i
wez to wszystko pod uwage przy zakupie. niewygodny biustonosz albowiem jest
rzecza okropna.

-- kasica

1. Data: 2003-12-17 10:23:29

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka <wloja@poczta..onet.pl> napisał/a:
Nie
> znam niestety ekskluzywnych marek bielizny, bo mam taki biust, ze na
> mnie nie robia biustonoszy,

Joasieńko,
Czy widziałaś może oferte firmy Elle? Ja kupiłam ostatnio u nich
biustonosz i jest piękny!!! Wiem, że jesteś z Trójmiasta. W Madison w
Gdańsku na I p. jest sklep GORSETERIA i tam sprzedaja staniki Elle w
duzych rozmiarach i są b.piękne!!!

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-17 10:38:42

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

[ciach wszystko]
> wez to wszystko pod uwage przy zakupie. niewygodny biustonosz albowiem
jest
> rzecza okropna.

Ano. Świętą prawdę paniusia napisała:)) Podpisuję się pod wszytkim na co
uwagę Kasica zwróciła przy tak ważnej sprawie jak zakup biustonosza.
Źle dobrany to makabra. Ja osobiście najbardziej cenię Triumpha, za możność
idealnego dopasowania, wygodę i jakość. Fakt, że jak napisała poprzednia
przedpiszczyni jest on taki trochę codzienny, choć mają też w ofercie
bardziej wyskokowe modele. M&S też ma interesujące propozycje, ale IMO już
nie tak wygodne jak Triumph, chociaż ogólnie ich bielizna jest ok.
Śliczną bieliznę, oryginalną i efektowną ma w swej ofercie internetowy sklep
Avocado - http://www.avocado.com.pl
Dziewczyny pisały tutaj, że jakość tych rzeczy jest przyzwoita. Z tym, że
tam nie jesteś w stanie namacalnie ocenić towaru. Jednak w normalnym sklepie
zawsze jest lepiej, można wstępnie ocenić jakość, estetykę, doradzić się
sprzedawczyni.

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-17 10:38:55

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZARK wrote:
> [...]
> ekskluzywną (!) bieliznę, ale ze względu na ogólny brak orientacji w
> temacie i braki w edukacji elementarnej nie za bardzo wiem, która za

Polecałabym archiwum grupy. Identyczne pytania już się pojawiały.

> Jednym słowem: jaka marka bielizny jest TOPOWA?
> Taki Rolls-Royce wśród bielizn?

Ja lubię Triumph i Splendo, choć ta pierwsza firma miała tutaj tyle
zwolenniczek ile przeciwniczek. Jednakże nie da się ukryć, że jest
prestiżowa.

> Jeszcze pytanie uzupełniające: jakie parametry (wymiary) należy spisać
> ukradkiem z bielizny używanej przez rzeczoną kobietę, aby mieć
> PEWNOŚĆ,

Myślę, że rozmiar biustonosza i majtek może się przydać. ;-)
Nie bój się, nie ma tam metek całych zapisanych drobnym maczkiem, w którym
trudno się połapać. Z pewnością sobie poradzisz z tym "wielkim" wyzwaniem.
:P

że prezent nie będzie pretekstem do zupełnie zbędnych pytań
> typu: - A dla kogo tak naprawdę kupiłeś te galoty? Dla kaszalota?
> Pytania tego typu z pewnością nie scementują żadnego związku...

A gdyby się pojawiały, to ja na Twoim zastanowiłabym się, czy to aby na
pewno kobieta, z którą chcę być.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-17 10:59:12

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

ZARK wrote:

> [...]
>bielizn? A gdybym się dowiedział jeszcze, gdzie takową można dostać w
>Trójmieście, to moje szczęście byłoby pełne. Dozgonna wdzięczność -

Ja bardzo lubie bielizne firmy Palmers, ale nie jestem pewna, czy jest dostepna
w Polsce. Wygodna i elegancka - to rzadkosc. Inna moja ulubiona marka to
Chantelle. Duza remoma cieszy sie La Perla, ale jeszcze niczego od nich nie
probowalam.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-17 13:48:03

Od: "Janek Kos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze teraz troche mniej powaznie ;)

co do rozmiaru to mozesz wziasc miare reka (ale musisz uwazac w drodze do
sklepu by nie zmienic ustawienai palcow no i ludzie sie dziwnie patrza jak
idziesz z wyciagnieta rozczapierzona dlonia .
a drugi sposob ktory bardziej polecam to szukasz ekspedientki o podobnych
"gabarytach" i wtedy na pewno doradzi a moze nawet namowisz ja na
przymierke aby byla pewnosc oczywiscie.

1. Data: 2003-12-17 14:36:55

Od: "ZARK" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, w końcu jakaś praktyczna rada ;-)))!
Żartuję oczywiście. Wszystkim paniom z całego serca dziękuję. Jestem o niebo
lepiej zorientowany. Mam marki, sklepy i wskazówki. Muszę dyskretnie
"wybadać" wymiary i hyc! W miasto! Może podam na forum zdobyte wymiary i
może jakaś forumianka, może z Trójmiasta będzie pasowała do wzorca...? Taka
nowoczesna odmiana Kopciuszka. Oczywiście nie w tym znaczeniu, że uciekając
z balu zgubiła dessousy... :-))). Raczej bardziej swobodna parafraza...
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

ZARK

1. Data: 2003-12-17 15:06:47

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

ZARK wrote:

> [...]
> bielizn? A gdybym się dowiedział jeszcze, gdzie takową można dostać w
> Trójmieście, to moje szczęście byłoby pełne. Dozgonna wdzięczność -

Jeszcze jedna rada: sprobuj kupic w mniejszym sklepie, a za to umowic
sie, ze w razie czego bedzie mozna odmienic cos niepasujacego. Niestety
rozmiary bywaja rozne w roznych firmach, zawsze sie moze cos zdarzyc...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Kuferek na kosmetyki