Re: R.Voll

Data: 2005-03-12 23:21:40
Temat: Re: R.Voll
Od: "RobertMi" <r...@m...pl>

> znalazłem normę na urzadznie EKG i wiecie co ciekawe ? odpowiada normie
> na " toster " Brawo ignoranci !!

Moze miec kontakt z zywnoscia? Ciekawe. Sam jestes ignorantem o zanizonym
poziomie kultury i problemami z logika. Zanim w odpowiedzi napadniesz na
mnie z obelgami przeczytaj prosze ten watek jeszcze raz, rowniez te
odpowiedzi na ktore dyskretnie _nie_ odpisales (dlaczego?) i postaraj sie
przez chwile _obiektywnie_ pomyslec co i po co Ty tu wypisujesz. Prosze i z
gory dziekuje za pozytywne rozpatrzenie mojej prosby.

Robert Milewski

PS Ja osobiscie wszystkimi konczynami podpisuje sie pod tym co napisal
Robert Pyzel.