R: urodziny po włosku

1. Data: 2003-07-11 20:09:57

Temat: R: urodziny po włosku
Od: "Ania" <a...@v...it> szukaj wiadomości tego autora

Pomysl pewnie dobry, ale pamietaj, ze canneloni to pierwsze danie, a nie
danie glowne!
Wino koniecznie czerwone, proponuje lekko musujaca Bonarde z Oltrepo pavese.
Na zakaski najlepiej paluchy obwiniete szynka parmenska, male pizze zrobione
z ciasta francuskiegio, oliwki i wszystkie takie tam rozne lekkie
przystawki - bedzie po wlosku - byle bylo tez Martini bardzo dobrze
schlodzone.
Powodzenia.

7...@p...google.com...

1. Data: 2003-07-11 23:15:25

Temat: Re: R: urodziny po włosku
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jul 2003 20:09:57 GMT, "Ania"
<a...@v...it> wrote:

>Pomysl pewnie dobry, ale pamietaj, ze canneloni to pierwsze danie, a nie
>danie glowne!

Mysle ze cannelloni moze byc jako danie glowne, szczegolnie ze mowa
jest o kolacji.
Oczywiscie zalezy jakie nadzienie, chyba i od nadzienia wybor wina
zalezy ale ja sie nie znam.
Jesli chodzi o salatki - dziwne ale nie przychodzi mi nic do glowy
poza "insalata russa" czyli salatka jarzynowa z majonezem ;) No i jej
wersja z "sottoaceti" czyli roznymi warzywkami marynowanymi. Ta wersja
mi bardzo smakowala ale jak probowalam zaimprowizowac w domu to mi
kwasidlo wyszlo niedobre ;)

Jakies frutti di mare moglyby byc. No i te ich sottoaceti, np. serca
karczochow ze sloiczka.
Na deser oczywiscie tiramisu ;)

Kojarzy mi sie ze widzialam jakas strone polska o kuchni wloskiej ale
adresu nie pamietam :(

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-12 09:05:37

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam bardzo fajna stronke http://kuchnia.o2.pl/przepisy/

1. Data: 2003-07-12 09:17:08

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> Polecam bardzo fajna stronke http://kuchnia.o2.pl/przepisy/

a dokladniej jesli chodzi o kierunek wloski
http://kuchnia.o2.pl/przepisy/?id_kat=6
a stamtad np. tapenade... w sam raz na przystawke i zaostrzenie apetytu,
mniam ;)

1. Data: 2003-07-12 09:30:55

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Jul 2003 09:17:08 GMT, "zefirka" <z...@i...pl> wrote:

>a dokladniej jesli chodzi o kierunek wloski
>http://kuchnia.o2.pl/przepisy/?id_kat=6
>a stamtad np. tapenade... w sam raz na przystawke i zaostrzenie apetytu,
>mniam ;)

Ladna stronka i fajne przepisy, dzieki. Ale tam pisze ze spaghetti
bolognese to wloski przepis a wlosi twierdza ze nie - to jak to w
koncu jest?

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-12 10:12:10

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ladna stronka i fajne przepisy, dzieki. Ale tam pisze ze spaghetti
> bolognese to wloski przepis a wlosi twierdza ze nie - to jak to w
> koncu jest?

Pojecia nie mam ;) Nie spotkalam sie z taka opinia. Zawsze wydawalo mi ze to
wloski przepis,a dokladniej bolonski ;)

1. Data: 2003-07-12 16:26:04

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Jul 2003 10:12:10 GMT, "zefirka" <z...@i...pl> wrote:

>Pojecia nie mam ;) Nie spotkalam sie z taka opinia. Zawsze wydawalo mi ze to
>wloski przepis,a dokladniej bolonski ;)

Nazwa na to wskazuje, ale my mamy takie cos, co sie nazywa "kapusta
pekinska", Wlosi to nazywaja "niemiecka salata". Wiec? ;)
Mi Wlosi z wloskiej grupy o kuchni powiedzieli, ze spaghetti bolognese
jest gotowane wszedzie tylko nie we Wloszech. Ale co za roznica, wazne
ze dobre i smakuje wloskawo :)

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-12 18:18:04

Temat: Re: R: urodziny po w&sup3;osku
Od: m...@p...onet.pl (Mariola) szukaj wiadomości tego autora

Ja uwielbiam na przystawke plastry pomidora i plastry sera mozarella z
liscmi zazylii i oliwa z oliwek, pycha!! Bardzo lekkie i swietne na lato.A
wazne ze wcale nie drogo!!!

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2003-07-12 19:36:09

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nazwa na to wskazuje, ale my mamy takie cos, co sie nazywa "kapusta
> pekinska", Wlosi to nazywaja "niemiecka salata". Wiec? ;)

Wiem wiem ;) nie chodzilo mi o skojarzenie z nazwa. Wydaje mi sie ze w
jakims programie typu "wedrowki kulinarne po Wloszech" prezentowano wlasnie
te wersje spaghetti a propos kuchni bolonskiej. Ale byc moze cos mi sie
pomylilo ;)

> Mi Wlosi z wloskiej grupy o kuchni powiedzieli, ze spaghetti bolognese
> jest gotowane wszedzie tylko nie we Wloszech.

Noo skoro Wlosi nie przyznaja sie do tej potrawy, to cos w tym musi byc ;)

Ale co za roznica, wazne
> ze dobre i smakuje wloskawo :)

Dokladnie :)

1. Data: 2003-07-12 21:55:05

Temat: Re: R: urodziny po w?osku
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ladna stronka i fajne przepisy, dzieki. Ale tam pisze ze spaghetti
>bolognese to wloski przepis a wlosi twierdza ze nie - to jak to w
>koncu jest?

bo sos bolonski w takiej wersji, jaka mniej wiecej znamy , nie
jest tradycyjnym sosem bolnskim...i , chorera ;)), chodzi za mna
GDZIE to przeczytalam i JAKI ten przepis powinien byc i nie
pamietam czy chodzi o brak miesa czy brak pomidorow w duzej
ilosci i szlag mnie trafia bo mi tu nic nie pasuje...mam
nadzieje, ze Wladyslaw sie wtraci

van pierz
K.T. - starannie opakowana

fasolka szparagowa?