Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-) DŁUGIE!!!!

Data: 2016-05-31 10:20:59
Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-) DŁUGIE!!!!
Od: Trefniś <t...@m...com>

W dniu .05.2016 o 21:32 samya <s...@p...onet.pl> pisze:

> O ludzie....
> Wydawalo mi sie, ze konsekwencja w przekonaniach nie jest rownoznaczna z
> propagowaniem wlasnegoniechciejstwa do nauki, a tu pacz panie...

Oczywiście, że _nie_ jest równoznaczne!
W ten sposób musiałabyś skrytykować każdego, kto wbrew aktualnej wiedzy
przekonuje do innych rozwiązań. Tak wygląda postęp!
A że postęp nie zawsze okazuje się korzystny...

Poza tym Stokrotka _zna_ zasady ortografii, inaczej nie potrafiłaby
zaproponować w opozycji własnych zasad :)
To jest zabawna niekonsekwencja Stokrotki - jedne zasady chce zastąpić
innymi zasadami.
I co teraz z całym dotychczasowym piśmiennictwem? "Pszetłumaczyć" na nową
ortografię, bo przecież pamięć wzrokowa ma znaczenie przy pisaniu!

Wszyscy musielibyśmy uczyć się _nowej_ ortografii:
"Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom."
Tyle, że teraz taki nawyk "nażucić" chce Stokrotka. Nielogiczny, narzucany
bezmyślnie w imię ociężałości umysłowej.

Czy to wszystko nie jest genialne?
:)

--
Trefniś