Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-) DŁUGIE!!!!

Data: 2016-06-03 19:19:18
Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-) DŁUGIE!!!!
Od: Trefniś <t...@m...com>

W dniu .06.2016 o 18:31 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-06-03 16:03, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Aż tak wielkim optymistą to ja nie jestem. Tu nie ma młodych. Ani
> świeżych.
> Same stare suchary.

Czyżby efekt dziecinnienia nas starych? Możliwe...
Pszemol wydawał się wtajemniczony (wybór nicka stanowi), ale pewnie ktoś,
jakiemuś młodziakowi,
podpowiedział :) Ja tu nie widzę mądrego stonowania.

Pszemol "tradycyjny" sam tworzył rzeczywistość usenetową, nie analizował
cudzej "tfurczości" :)
Stokrotka byłaby mu sprzymierzeńczynią!
:)

Proszę wybaczyć, ale tutaj (usenet) miewałem (i mam) wiele tożsamości. A
moja aktualna tutaj _powinna_ (a nie jest!) być czytelna.
Trefniś, bo taka jego trefna misja, chce obśmiać każdą sztuczność i
zadęcie.
A że lubi gotować...
Mylicie się - trefniś od niedawna jest okr. pejoratywnym.
Stańczyka również nazywano Trefnisiem właśnie (gdzież mi tam do
Osobistości ważniejszej od wielu władców - herezja)!
Hejt w polskim internecie jest atakiem ad personam - mogłem nieraz się
zapętlić w obronie.
Bo już prawie nikt nie rozmawia o faktach, łatwiej o ortografii i osobie :)

Ale też Stańczyk obracał się w zupełnie innym gronie - "grupy dyskusyjne"
to jednak nie Jan Olbracht, Aleksander Jagiellończyk, Zygmunt Stary,
Zygmunt II August i ich goście!
Staczamy się :P

--
Trefniś