Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)

91. Data: 2016-05-31 15:04:45

Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-) DŁUGIE!!!!
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 14:24 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
>
> ??? Coś Ci się pomyliło...
> Ludzie w miastach też wymawiają pszyniosłem a nie mówią bżyniosłem.

Pszemol, _gdzie_ słyszałeś jak wymawia Stokrotka, Animka etc?
Gdzie w ogóle tu mowa o wymowie?
"Nie wiem, ale się wypowiem".

--
Trefniś

92. Data: 2016-05-31 16:00:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2016 14:59:40 +0200, Trefniś napisał(a):

> Znacznie bardziej od "nowej ortografii" żenujące jest Twoje "nie wiem, ale
> się wypowiem", nagminnie tu uprawiane.

I nie tylko tu.

93. Data: 2016-05-31 16:00:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2016 15:04:45 +0200, Trefniś napisał(a):

> Pszemol, _gdzie_ słyszałeś jak wymawia Stokrotka, Animka etc?
> Gdzie w ogóle tu mowa o wymowie?
> "Nie wiem, ale się wypowiem".

Pszelol WIE 3333333-|

94. Data: 2016-05-31 18:29:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> Pszemol, _gdzie_ słyszałeś jak wymawia Stokrotka, Animka etc?
> Gdzie w ogóle tu mowa o wymowie?
> "Nie wiem, ale się wypowiem".

Jeśli nie zauważyłeś, Strokrotka stosuje ortografię "piszę tak jak słyszę".

95. Data: 2016-05-31 18:44:40

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 18:29 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> Jeśli nie zauważyłeś, Strokrotka stosuje ortografię "piszę tak jak
> słyszę".

Osiołku, trzeba było _poczytać_ stronkę Stokrotki i _wiedzieć_ o czym
piszesz.
To przykre, jak niektórzy z maniackim uporem szukają jakiegokolwiek
zainteresowania swoją osobą.
Ja się wycofuję, wszystko inne znacznie ciekawsze.

--
Trefniś

96. Data: 2016-05-31 19:16:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-05-31 14:24, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

Zależy, z jakiego miasta.

97. Data: 2016-05-31 22:00:39

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
>
> ??? Coś Ci się pomyliło...
> Ludzie w miastach też wymawiają pszyniosłem a nie mówią bżyniosłem.

a skąd u Ciebie "b" na początku ?

@

98. Data: 2016-05-31 22:11:45

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I to jest TO!

Wrecz przeciwnie.
Moim zdaniem nie zna i dlatego propaguje "swoje" czyt. dzikie podejscie do
ortografii. Bo "zasadami" braku tychze sie nie da nazwac.

Pozdrawiam @

99. Data: 2016-05-31 22:15:24

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 22:00 samya <s...@p...onet.pl> pisze:

> a skąd u Ciebie "b" na początku ?

Pszemol chyba chce stworzyć własne zasady, oparte na wadach wymowy?

http://logopeda.pl/zaburzenia-mowy/Co-jest--a-co-nie
-jest-wada-wymowy,56

--
Trefniś

100. Data: 2016-05-31 22:19:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

samya pisze (lecz mówić nie próbuje):

> a skąd u Ciebie "b" na początku ?

Z fonetyki, jak mniemam. I z chęci wskazania sensownej opozycji.
Nikt nie mówi "przy-" ani "bszy-" -- bo nie jest w stanie.
Zatem jeśli nie "pszy-", to musi być "brzy-" (względnie "bży-").
Zresztą "Brzemol" ani "Bżemol" też nikt nie mówi.

--
Jarek

Szparagowe pyszności
Móżdżek - gdzie kupić w Poznaniu?
ciastko amerykan
Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Chałwa - zrób to sam