Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)

101. Data: 2016-05-31 22:23:24

Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-) DŁUGIE!!!!
Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
news:op.yibvpqk0mtaby1@tncap.home...
W dniu .05.2016 o 14:26 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
>
> Niepotrzebna znajomość zasad pisowni aby pisać tak jak się słyszy.

Nie znasz zasad proponowanych przez Stokrotkę, zamilcz więc - strona
Stokrotki została zamknięta, zatem wiem co piszę.
Stokrotka swoje zasady oparła _na_ starych zasadach, zatem je zna siłą
rzeczy..
--
Trefniś

-----------------------------------

masło maślane.
jaki ma zwiazek zamkniecie strony Stokrotki z tym co TY piszesz ?
jakie stare zasady nakazuja pisac slyszalne "psz" zamiast "prz" np. w slowie
"przepraszam"?
poprosze o te "stare zasady".

@

102. Data: 2016-05-31 22:46:48

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Pokiereszowała wypowiedzi nieprawidłowym delimiterem, ale napisała:
[...]

Oczywiście, jeśli dokładnie jak Pszemol nie znasz zasad, bo nie czytałaś o
nich na stronce Stokrotki, to zupełnie naturalnie jest to dla Ciebie masło
maślane.
Ale to wina obojga drążących niezrozumiały dla siebie temat.

Jedno jest pewne - Stokrotka _jest_ znaczącą osobowością internetu.
O tym możecie pomarzyć...
Zwłaszcza, że Pszemol chyba miał być podróbą zabawnego Pszemola z okresu
początków usenetu, a okazał się jęczyduszą...

--
Trefniś

103. Data: 2016-05-31 22:54:46

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 22:11 samya <s...@p...onet.pl> pisze:

> Wrecz przeciwnie.
> Moim zdaniem nie zna i dlatego propaguje "swoje" czyt. dzikie podejscie
> do ortografii. Bo "zasadami" braku tychze sie nie da nazwac.

Rozmawiasz o _zasadach_ ortografii wg. Stokrotki - których wg. Xiebie nie
ma.
Zatem zaprzeczasz sama sobie!
Brak logiki...

Kończąc definitywnie temat - tylko wyjątkowo małostkowi ludzie bardziej
zwracają uwagę na to, _jak_ ktoś pisze czy mówi. A powinien baczyć - _co_
jest pisane/mówione.
Może Wam coś umknąć!

--
Trefniś

104. Data: 2016-05-31 23:17:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2016 22:15:24 +0200, Trefniś napisał(a):

> Pszemol

Bżemol :-D

105. Data: 2016-05-31 23:18:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2016 22:54:46 +0200, Trefniś napisał(a):

> [...]
>
> Kończąc definitywnie temat - tylko wyjątkowo małostkowi ludzie bardziej
> zwracają uwagę na to, _jak_ ktoś pisze czy mówi. A powinien baczyć - _co_

Ba.

106. Data: 2016-05-31 23:31:39

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 23:18 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Dnia Tue, 31 May 2016 22:54:46 +0200, Trefniś napisał(a):

(...)

> Ba.

Wyjątkowo wybaczyłbym Tobie czepianie się Stokrotki, bo Cię profesja
zobowiązuje :)
Ale i tak wytykanie błędów uważam za co najmniej niegrzeczne (poza szkołą
oczywiście).
Mogę sobie coś pomyśleć o czyimś "nieuctwie", czy niestaranności. A zawsze
są dziedziny, gdzie taka osoba innych może zdeklasować,

--
Trefniś

107. Data: 2016-05-31 23:33:06

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 23:17 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Bżemol :-D

A bo to wiadomo, jak to ktoś wymawia?
:)

--
Trefniś

108. Data: 2016-06-01 03:52:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Z fonetyki, jak mniemam. I z chęci wskazania sensownej opozycji.
> Nikt nie mówi "przy-" ani "bszy-" -- bo nie jest w stanie.
> Zatem jeśli nie "pszy-", to musi być "brzy-" (względnie "bży-").
> Zresztą "Brzemol" ani "Bżemol" też nikt nie mówi.

Jarku, jak zwykle idealnie rozumiesz to,
czego inni jakoś nie umieją zrozumieć...
Dziękuję za wyręczenie mnie od odpowiedzi :-)

109. Data: 2016-06-01 04:34:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A bo to wiadomo, jak to ktoś wymawia?
> :)

Myślę że wszyscy Polacy wymawiają przyniosłem jako "pszyniosłem".
Nie jest to żadna wada wymowy - tak się w naszym języku robi.
I właśnie DLATEGO Stokrotka tak próbuje również pisać "aby było łatwiej".

110. Data: 2016-06-01 07:04:05

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2016 o 23:31, Trefniś pisze:

> (...)

> Mogę sobie coś pomyśleć o czyimś "nieuctwie", czy niestaranności. A
> zawsze są dziedziny, gdzie taka osoba innych może zdeklasować,

Słusznie! Mam na wsi sąsiada, który uchodzi za wiejskiego głupka, szkół
żadnych nie pokończył, pracy nigdy nie podjął ale za to zrobił siódemkę
dzieci!
Tym samym zdeklasował większość pozostałych wieśniaków, bo z samego 500+
dostanie znacznie więcej niż oni. Sąsiedzi znający go lepiej szacują, że
ze wszystkimi zasiłkami i dodatkami dobije do 7-8 tysięcy na miesiąc!

I na chuj mu ortografia?
Szacun mu się należy za zdeklasowanie całej (prawie) wsi :D

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Szparagowe pyszności
Móżdżek - gdzie kupić w Poznaniu?
ciastko amerykan
Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Chałwa - zrób to sam