Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)

81. Data: 2016-05-30 22:22:50

Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-) DŁUGIE!!!!
Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1534damvx5p56$.15vbs9jd9umhz.dlg@40tude.net...

> Że spytam - a ile osób (tutaj) uległo jej propagandzie?
> :-)

0 ?

Pozdrawiam
@

82. Data: 2016-05-30 22:27:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2016 22:22:50 +0200, samya napisał(a):

> 0 ?

No. zatem w czym problem? Propaganda o zerowej wydajności to folklor.

83. Data: 2016-05-30 22:47:21

Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-30 o 22:12, Animka pisze:
> [...]
1754586130805/

> A te jakie piękne. Wykluły się te sokoły m-c temu. Teraz śpią, bo
> najedzone.
>

> Sorry wadliwy link podałam.
To jest ten:
http://webcam.peregrinus.pl/pl/warszawa-pkin-podglad
-z-warszawy

--
animka

84. Data: 2016-05-30 22:50:34

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-30 o 22:16, Ikselka pisze:

> Że spytam - a ile osób (tutaj) uległo jej propagandzie?
> :-)
Mnie najbardziej denerwuje jak ona używa tak po wsiowemu sz zamiast rz.
(np, pszy zamiast przy).

--
animka

85. Data: 2016-05-31 10:20:59

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 21:32 samya <s...@p...onet.pl> pisze:

> O ludzie....
> Wydawalo mi sie, ze konsekwencja w przekonaniach nie jest rownoznaczna z
> propagowaniem wlasnegoniechciejstwa do nauki, a tu pacz panie...

Oczywiście, że _nie_ jest równoznaczne!
W ten sposób musiałabyś skrytykować każdego, kto wbrew aktualnej wiedzy
przekonuje do innych rozwiązań. Tak wygląda postęp!
A że postęp nie zawsze okazuje się korzystny...

Poza tym Stokrotka _zna_ zasady ortografii, inaczej nie potrafiłaby
zaproponować w opozycji własnych zasad :)
To jest zabawna niekonsekwencja Stokrotki - jedne zasady chce zastąpić
innymi zasadami.
I co teraz z całym dotychczasowym piśmiennictwem? "Pszetłumaczyć" na nową
ortografię, bo przecież pamięć wzrokowa ma znaczenie przy pisaniu!

Wszyscy musielibyśmy uczyć się _nowej_ ortografii:
"Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom."
Tyle, że teraz taki nawyk "nażucić" chce Stokrotka. Nielogiczny, narzucany
bezmyślnie w imię ociężałości umysłowej.

Czy to wszystko nie jest genialne?
:)

--
Trefniś

86. Data: 2016-05-31 14:02:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2016 22:50:34 +0200, Animka napisał(a):

> Mnie najbardziej denerwuje jak ona używa tak po wsiowemu sz zamiast rz.
> (np, pszy zamiast przy).

Mnie JUŻ nie denerwuje. Jak mówię - folklor.

87. Data: 2016-05-31 14:03:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2016 10:20:59 +0200, Trefniś napisał(a):

> Poza tym Stokrotka _zna_ zasady ortografii, inaczej nie potrafiłaby
> zaproponować w opozycji własnych zasad :)

I to jest TO!

88. Data: 2016-05-31 14:24:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
> Mnie najbardziej denerwuje jak ona używa tak po wsiowemu
> sz zamiast rz. (np, pszy zamiast przy).

??? Coś Ci się pomyliło...
Ludzie w miastach też wymawiają pszyniosłem a nie mówią bżyniosłem.

89. Data: 2016-05-31 14:26:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
> Poza tym Stokrotka _zna_ zasady ortografii, inaczej nie potrafiłaby
> zaproponować w opozycji własnych zasad :)

Niepotrzebna znajomość zasad pisowni aby pisać tak jak się słyszy.

90. Data: 2016-05-31 14:59:40

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 14:26 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
>
> Niepotrzebna znajomość zasad pisowni aby pisać tak jak się słyszy.

Nie znasz zasad proponowanych przez Stokrotkę, zamilcz więc - strona
Stokrotki została zamknięta, zatem wiem co piszę.
Stokrotka swoje zasady oparła _na_ starych zasadach, zatem je zna siłą
rzeczy.

Znacznie bardziej od "nowej ortografii" żenujące jest Twoje "nie wiem, ale
się wypowiem", nagminnie tu uprawiane.
I to by było na tyle.

--
Trefniś

Szparagowe pyszności
Móżdżek - gdzie kupić w Poznaniu?
ciastko amerykan
Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Chałwa - zrób to sam