Radiestezja i rak

31. Data: 2002-06-12 20:21:21

Temat: Re: Radiestezja i rak uwaga to juz NTG
Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpisuje po raz ostatni na twoje kretynskie posty. Jak na takiego pentaka, to
masz gościu
niesamowite mniemanie o sobie. Nie chce mi sie nawet cie cytowac, bo cytowac mozna
ludzi rozumnych.
Wytykasz mi, ze prowadze personalne rozgrywki. Zajrzyj pare postow wyzej i zobacz
kto personalnie
atakował Tichego, który o tym co pisze ma pojecie, a ty najmniejszego.
Nie zasłaniaj sie nieszczesciem ludzi chorych na raka, bo nie masz o tym
zielonego pojecia, po
prostu BEŁKOCZESZ. Udzielasz sie na liscie, na ktorej głos zabierają
ludzie
naprawde obeznani w temacie. Nic dziwnego, że prawie każdy ma cie tu za paprocha i
farmazoniarza.
Na twoim miejscu, po zobaczeniu od tylu ludzi tylu negatywnych opinii na swoj temat
zamknąłbym sie
w swoim malutkim, pełnym łupieżu i łojotoku jestestwie i wiecej nie dotknąłbym
klawiatury, wielki
nauczycielu netetykiety.

--
Sajmon Templer

..." tyle dróg budują tylko ,k***a, nie ma dokąd pójść ! "...
J.Himilsbach

32. Data: 2002-06-12 20:36:03

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hamuj tajmonie semplerze i to hamuj ostro
chamstwa i agresji jest juz dosyc.

Sajmon Templer wrote:

> [...]

kto personalnie
> atakował Tichego, który o tym co pisze ma pojecie, a ty najmniejszego.

a co masz z nim wspolnego , dostajesz kase za agresje ?
> Nie zasłaniaj sie nieszczesciem ludzi chorych na raka, bo nie masz o tym
zielonego pojecia,

widze ze masz niebieskie pojecie i dlatego spamujesz
kolejny post offtopikowy.
pewnie potrafisz leczyc raka i masz wizje

> [...]

zamknąłbym sie
> w swoim malutkim, pełnym łupieżu i łojotoku jestestwie i wiecej nie dotknąłbym

dokladnie
nie mowi sie "netetykiety" a etykiety

> --
> Sajmon Templer

tajmonie semplerze
naucz sie zasad obowizujacych w spoleczenstwie
i wyhamuj
agresje i chamstwo
90% dyskusji na grupie jest niezgodna z netykieta i offtopickowa
szkodzisz
gdyz place za dostep do internetu a musze czytac te smieci.

Zakazuje ci dyskusji offtopickowych.
Kolejny offtopic i lecisz do abuse.

Nie masz nic do powiedzenia nt. raka. Nie znasz metod leczenia.
Szkodzisz chorym na raka.
Szkodzisz tym wszystkim ktorzy czytaja twoje offtopickowe posty.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

33. Data: 2002-06-13 02:35:13

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

BTW. Pisząc niegdyś analizę Ekspierda miałem rację, nieprawdaż - trochę
go zabolało (prawda w oczy kole).:-)))
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

34. Data: 2002-06-13 06:09:56

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to wszystko rozumiem,
ale co ma wspolnego ten kolejny offtopick z leczeniem raka ?
Czy chorzy na raka lub zainteresowani leczeniem raka musza
koniecznie czytac 90% offtopickowych postow ?
Czy to jakas paranoja ogarnia kolejnych tforcow, ktorzy miast pisac
zgodnie z etykieta, zgodnie z definicja grupy medycyna, zgodnie z
tematem w naglowku,
podejmuja wszelkie zakazane dzialania, aby zmienic temat dyskusji,
zeby dyskusje zamulac swoimi dyrdymalkami.
Czy nikt nie potrafi pisac na temat w naglowku ?

Artur Drzewiecki wrote:

(jak zwykle offtopic)
> Usuń "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego adresu w nagłówku.
usuniecie "nie. "cierpie.", "spamu." i cos tam jeszcze
jakos nie pomaga aby ten post stal sie zgodny z tematyka grupy medycyna.

35. Data: 2002-06-13 06:49:43

Temat: Re: Radiestezja i rak
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To do mnie ?
Uprzejmie prosze o odpowiedz, bo nie wiem czy Szanownego Kolege PLONKowac
czy nie.

--------------
Krzysiek, EBP

36. Data: 2002-06-13 10:09:01

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj o infradzwiekach.
> Fale infradzwiekowe sa generowane w wyniku ruchow skorupy ziemskiej nad
> peknieciami tektonicznymi, nad podziemnymi zbiornikami wody, ropy, gazu,
> nad pustkami, zapadliskami,
> a takze nad morzem - w wyniku rytrmicznego ruchu fal i uderzania sam
> wody o brzeg. A dalej to choroba morska w wyniku drgan silnikow diesla.

skąd o tym wiesz?

Waldek, zaciekawiony

37. Data: 2002-06-13 10:32:52

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przejrzyj poprzednie posty experta Jacka dowiesz sie miliona innych rzeczy ,
np co to pułapka na trole i że ultradzwięki to fale elektromagnetyczne...
pozdrawiam
Tichy

38. Data: 2002-06-13 10:45:23

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl
> says...

> Ty to masz poczucie humoru...
> List wygladal na tak absurdalny ze jedynie co pozostalo to
potraktowac
> go godnie - czyli rownie absurdalnie.
> Szkoda ze nie zalapales ze robilem se jaja.

widzisz, ludzi myli to małe "j"...;-))))
Pozdro
Massai
aha i nie-pozdro dla Jacka przez duże "J". Jak już kiedyś sugerowałem,
najwyraźniej nadaje on z jakiejś szacownej instytucji, z bardzo drobną
siatką w oknach, żeby swoją kupką nie mógł rzucać na przechodniów. nie
przeszkadza mu to jednak rzucać płodami swego jakże schorowanego
umysłu w bogu ducha winnych internautów.
Eeech, nie ma sprawiedliwości na tym świecie...
Nie karmić trolli!

39. Data: 2002-06-13 10:46:47

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> przejrzyj poprzednie posty experta Jacka dowiesz sie miliona innych rzeczy ,
> np co to pułapka na trole i że ultradzwięki to fale elektromagnetyczne...
> pozdrawiam

wiem, znam experta ;-) Co prawda nie osobiście, ale pocztowo. Tak się
składa, że zajmuję się zawodowo badaniem zmysłu równowagi i kinetozą,
dlatego zainteresowałem się teorią experta.

Waldek

40. Data: 2002-06-13 10:57:40

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !
żeby nie było off topic, to chodzi mi o chorobę morską :)
ciekawe , skoro jest wywołana dieslem (?- pewnie miedzy innymi i nim )
czy była na żaglowcach? mniemam że była , a o dieslach nikt wtedy nawet nie
słyszał
pozdrawiam Tichy

proszę o pomoc - czytelnia internetowa
Proszę o pomoc