Rafał Pietrzak :(

71. Data: 2003-09-12 18:50:38

Temat: Re: Rafał Pietrzak :(
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety napisał:

>, jedno jest pewne, nie miał uczciwego
> procesu i stany zawaliły bo to jest polski obywatel i rząd polski
> powinien wiedziec o takiej sprawie, ciekawe co by było gdyby była
> sytuacja odwrotna, pewnie amerykanin by w Polsce tyle nie siedział...

Amerykanin może nie ale Polacy siedzą. W reporterskiej robocie poznałam
takiego co 9 mis. przesiedział w areszcie, maturę tam zrobił i został
uniewinniony. Posadzili go, bo był taksówkarzem i wiózł z Warszawy do
Kwidzyna takich, co ich określono jako grupa przestepcza. Grupę
przymknęli i jego też, przy okazji.

Eulalka

72. Data: 2003-09-12 19:06:53

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości

> pomysl- jesli on naprawde jest winny?

to ma prawo do sprawiedliwego procesu i ma prawo ubiegac sie o ekstradycje
do polski.

73. Data: 2003-09-12 19:07:26

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nastepny do czego??

do niesprawiedliwego oskarzenia.

74. Data: 2003-09-12 19:23:13

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:
> a pamietasz te murzynke,

murzynkę??

--
Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

75. Data: 2003-09-12 19:23:13

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:
> Istota pamana straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> A będziesz uprzejma rozwinąć?

Bo nie masz telewizora ;)

--
Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

76. Data: 2003-09-12 19:34:11

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Elżbieta widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Bo nie masz telewizora ;)

ROTFL !
Dziewczyny, dajcie spokój - skupić się na wieczornej kontemplacji nie mogę.

puchaty

77. Data: 2003-09-12 19:36:40

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> rany - to jak ojcowie myja swoje corki? czy 2-letnia dziewczynka sie sama
> umyje? nie sadze...

Mnie też to zastanowiło (fakt faktem, oskarżony ojcem nie był). A poza tym -
matka również może molestować...
ER

78. Data: 2003-09-12 19:37:25

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> rany - to jak ojcowie myja swoje corki? czy 2-letnia dziewczynka sie sama
> umyje? nie sadze...

Aha, na jego niekorzyść przemawiał także fakt, że mył dziewczynkę gołą ręką.
ER

79. Data: 2003-09-12 19:41:48

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@a...pl> skrev i meddelandet
> to ma prawo do sprawiedliwego procesu i ma prawo ubiegac sie o ekstradycje
> do polski.

http://www.wikom.pl/barbarap/strona4.htm
http://www.wikom.pl/barbarap/Strona9.htm
http://www.polonia.net/rafal/ostatnia_szansa.cfm
http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
ykul=7577

Ania

80. Data: 2003-09-12 19:43:51

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie odwoływał sie bo jego obranca się bał
> zeby wznowic sprawe sąd musi udzielic pozwolenia a tekigo nie uzyskał
czeka
> 6 lat.

Dodam jeszcze, co było już wspomniane w tym wątku, że facet na tyle
zlekceważył zarzuty (wydały mu się absurdalne), że nie zadbał o
odpowiedniego obrońcę (lub wręcz początkowo sam się bronił). Poza tym miał
pecha, że trafił na wyjątkowo zajadłą panią prokurator, dla której była to
"rocznicowa" (chyba 50.), a przez to prestiżowa sprawa. Miał także przeciwko
sobie wszechwładną organizację obrony praw dziecka. Co w sumie dało taki
efekt jaki dało.
ER

Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)
oceny w internecie www.ocena.pl
Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?