Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?

Data: 2012-04-27 10:10:12
Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Thu, 26 Apr 2012 19:31:11 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> Widać tylko w robotniczych przebywałem, bo w życiu nie widziałem by w użyciu
> była elektroszczotka. Zresztą nie widzę żadnego sensu w odkurzaniu pokoi
> hotelowych dzień w dzień do poziomu "sterylne"...

A któż Ci powiedział, że wodne odkurzacze sterylizują 3333-)

Co zas do hotelowej higieny w ogólnosci - ja bronię się przed bywaniem w
nich, rękami i nogami. Do 250 km wolę wracać na noc do domu, powyżej z
niechęcią nocuję w hotelu. Hotele to zjazd i wylęgarnia brudu i zarazków,
począwszy od tego, jak zachowują się w hotelu niektórzy ludzie plus sam
personel - pani sprzątająca "jadąca" wszystkie powerzchnie (deska
klozetowa, prysznic, toaletka, telewizor, parapety, drzwi itp) jedną ścierą
to oczywista oczywistość, reszty nawet nie chcę sobie wyobrażać... po tym,
co sama widziałam wystarczy mi.
W hotelu główna zasada dla mnie - NIGDZIE nie stąpać bosą stopą, w łóżku
spać w majtkach i piżamie. Bezpośrednio po umyciu się przed pójściem spać
pod zadnym pozorem nie dotykać pilota od tv ani kurków od kranu, klamek czy
dźwigni od spłuczki - kontakt z tymi przedmiotami mam przez papier
toaletowy! O ile w hotelu nie ma klapek, klapki hotelowe" mam i tak przy
sobie zawsze własne, jednorazowe, które po pobycie wyrzucam do kosza w
pokoju. W razie "niemania" jednorazówek mam torebki foliowe lub szpitalne
"foliaki" na stopy. Z ręczników hotelowych korzystam tylko jako dywanika
przy brodziku.
I niech się śmieje kto chce i ile chce. Oby mu wyszło na zdrowie.

--
XL smile
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665