Re: Rak? albo nie? (długie)

Data: 2000-11-20 20:41:24
Temat: Re: Rak? albo nie? (długie)
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

Użytkownik Paul Radetzky <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskus
yjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

Wam

> [...]
> sami, cierpia i cierpiec w samotnosci beda dlugo. Idz na jakis oddzial
> nieuleczalnie chorych. Samotnych. Pewnie jest ich masa. Pomagaj im.
>

> Ale nie. Nigdzie nie idziesz, a nadal smolisz jakas ideologie.
> Prosze! BLAGAM! BLAGAM NA KOLANACH! "Zreflektuj sie", sprawdz czy
> dobrze kierunkujesz swa zlosc (na mnie i na Czarka) i dobrze kierujesz
> swoja litosc. To znaczy czy kierowac ja powinnas na zdrowa rozstrojona
> osobe, zamiast na ludzi, ktorzy umieraja Ci pod nosem w Twojej
> okolicy, a Ty o nich nie wiesz i nic nie chcesz wiedziec :((((((

Przepraszam, że się wtrącam. Tak obserwuję sobie tą dyskusję wiecie co wam p
owiem, że wszyscy macie rację, tak jak i kazdy się myli, sam brałem w tej dy
skusji udział, teraz usiadłem i pomyślałem, przecież my tu rozmawiamy o czyi
mś życiu, a na to nie ma definicji nie da się określić w sposób "matematyczn
y" ludzkiego życia.
Może wam się nie spodoba to co napiszę, ktoś niedawno napisał, że w tej grup
ie wszyscy są życiowo doświadczeni ( z pretensją ), a ja opowiadam, tak każd
y w tej grupie jest jakoś doświadczony, każdy posiada jakąś sumę smutnych do
świadczeń i stąd wynika jego pogląd na życie innych, każdy ma rację, każdy s
ię myli.
Nie chcę się licytować,ani epatować doświadczeniem, widziałem człowieka któr
y strzelił sobie w głowę, widziałem ofiary katastrofy kolejowej w Ursusie, w
idziałem kobiety na oddziale onkologii, nawet nie wiecie jak przeżywałem ogł
oszenia gdzie można kupić peruki i tak bardzo się bałem, co będzie jak ja bę
dę musiał zrobić to dla Ukochanej osoby ( dzięki Najwyższemu i Wszechmogącem
u nie musiałem ). To były tragedie.
Nie wiem, wydaje mi się, że zgubiliśmy sens tej dyskusji.
Tak - mają rację Ci którzy mówią - "przecież jeszcze tej Pani nic nie jest",
ale Ona się boi, boi się starcić swoje życie czyli wszystko to co ma, dobre
i złe.
Tak - mają rację Ci którzy mówią - "to jest tragedia", bo jest to tragedia j
akiś Człowiek stanął wobec oblicza utraty wszystkiego co posiada, ale przeci
eż nikt jeszcze tej Pani nie wydał wyroku - rak, który jest usuwalny, nie pi
szę wyleczalny, usuwalny.
Po czyjej stronie jest racja ?
Marcin
PS. Przeczytałem parę postów osób, które IMO bagatelizowały ten problem, wię
c przytaczam pewną rozmowę, której byłem mimowolnym świadkiem: (szczególnie
adresuję to wszystkim mężczyzą ) :
Dialog na sali oddziału onkologii, facet mówi do kobiety czekającej na masek
tomię ( czyli amputację piersi):
Facet: - co ty się przejmujesz, przecież to tylko zabieg ( uwaga! z czysto m
edycznego punktu widzenia tak to wygląda)
Ona: - Co ty powiesz ? a jakby tobie jaja ( sorry ) mieli obciąć.
Powiem Wam - tą rozmowę będę pamiętał do końca życia.

Ponieważ jest już późno, życzę Wam wszytkim spokojnej nocy
Pozdrawiam

Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl
GADU-GADU #83387
"Nie jestem właścicielem świata, jestem synem właściciela"