Re: Randam teraz czy na jesień

Data: 2008-06-23 10:31:34
Temat: Re: Randam teraz czy na jesień
Od: "pluton" <z...@g...pl>

> Wypoczywać chcę juz i teraz (kosząc jedynie raz na jakiś czas tę trawę) .
> Jeżeli
> użyje Randapu to z wypoczynku przez miesiąc nici. A dla dziecka to bedzie
> szok. W związku z tym zastanawiam się czy ma sens polanie Randapem na
> jesień tych chwastów i późniejsze ich przekopanie.

1) czemu przez miesiac ? 2-3 dni po spryskaniu R sie wchlonie , resztki
zmyje deszcz
i mozna wchodzic na teren.
2) podziel dzialke na pol, najpierw spryskaj jedna czesc, doprowadz do ladu,
a jak bedzie tem trawka - mozna sie zajac druga czescia.
3) roundupem sie nie polewa, tylko pryska.
4) najlepiej wtedy, kiedy chwasty rosna, jesien to troche pozno.

pozdr\awiam
pluton