Data: 2011-01-15 16:20:46
Temat: Re: Raport MAK
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia 15-styczeń-11 w ramce <news:igsfrg$pal$1@inews.gazeta.pl> pędzel
vonBraun zmalował:
> Nowy lepszy tren R wrote:
>
>> Dnia 15-styczeń-11 w ramce <news:igsce1$fil$1@inews.gazeta.pl> pędzel
>> vonBraun zmalował:
>>
>>>Jest coś niezrozumiałego w zachowaniu głównego pilota. Od momentu
>>>przekroczenia wysokości 100 metrów powinien przecież wyrównać lot i
>>>lecąc na niskiej wysokości próbować zobaczyć lotnisko. Nie robi tego
>>>mimo iż nawigator podaje mu zmniejszającą się, poprawną wysokość niemal
>>>co sekundę. Tak więc rzeczywistą wysokośc zna. Nie robi tego po też
>>>sugestii drugiego pilota "odchodzimy" - to była ostatnia okazja aby już
>>>bez marginesu bezpieczeństwa uniknąć zderzenia.
>>
>> A skąd wiesz co robi?
>>
> Sądzisz że przy pomocy broni elektromagnetycznej znieczulono mu ręce
> trzymające stery? Jeśli tak usłyszelibyśmy coś w rodzaniu "nie mogę
> wyrównać...", "nie mogę...." coś tam. I byłoby głośne.
> Nie ma objawów zaniepokojenia do momentu uderzenia w pierwsze drzewo.
Zastanawiam się na jakiej podstawie twierdzisz, że "jest coś
zastanawiającego w ZACHOWANIU głównego pilota". A dalej "powinien wyrównac
lot (...) Nie robi tego. (...) Nie robie tego też po sugestii"
Skąd wiesz czego nie robi, a co robi? Chciałbym, żebyś odpowiedział na to
pytanie.
I mały cytat z niejakiego vonBrauna:
"Próbujesz sprowadzić problem do "broni elektromagnetycznej" aby ośmieszyć
ten kierunek wnioskowania? Czemu?"
|