Re: Raport MAK

Data: 2011-01-15 23:23:42
Temat: Re: Raport MAK
Od: Paulinka <p...@w...pl>

Ikselka pisze:

> Raczej prymitywny (ale najskuteczniejszy) chwyt socjotechniczny: wystarczy
> ogłosić zgodną z oczekiwaniami tłumu pozytywną treść w 9 na 10 przypadków,
> aby ten 10-ty, nie po myśli tłumu, tłum już sam przyswoił jako prawdę i sam
> uznał wiarygodność ogłaszającego :->

W ten sposób można również kwestionować czy w każdej trumnie znajdują
się odpowiednie zwłoki.

> POlacy oczywiście wiedzieli i POlacy nie zminimalizowali...

Komisja, która badała/bada przyczynę katastrofy to nie są posłowie PO.

> Kiedyś ktoś stwierdzi. Ale ja tego nie dożyję, ani moze i Ty. I mało jest
> dla mnie ważne, CO było przyczyną katastrofy - żadna dla mnie różnica,
> skoro to tak czy inaczej wina (pośrednia lub bezpośrednia) Rosjan.

Jednym słowem nie masz za grosz zwykłego szacunku dla żałoby tych,
którzy stracili tam swoich bliskich. Oni chcą znać fakty i przyczyny, a
nie skandować 'Drugi Katyń!".

--

Paulinka