Data: 2011-01-18 20:57:55
Temat: Re: Raport MAK
Od: "cbnet" <c...@n...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Znam to, znam.
1-pilot zdecydował o tym i wyjasniał to dokładniej
w trakcie ustawiania ciśnienia na płycie lotniska.
Wtedy także 1-pilot zarządził schodzenie pod kątem
3 stopni, oraz potwierdził, że ma być 3 stopnie.
(MAK podał, że samolot schodził pod kątem 3,1 stopnia.)
Czyli obaj piloci dobrze wiedzieli co i jak robią.
Z najnowszych danych: obaj piloci wiedzieli o obniżeniu
terenu przed lotniskiem.
--
CB
Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ih4u5v$4n2$1@inews.gazeta.pl...
> Ze stenogramów:
> 10.32.55.8 KBC - "Podchodzimy do lądowania. W przypadku nieudanego
> podejścia odchodzimy w automacie."
>
> Inżynier pokładowy potwierdza: "w automacie"
|