Raport z ogrodu

1. Data: 2006-03-08 13:19:22

Temat: Raport z ogrodu
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj z rana powołałem na krótko jednoosobowy
Instytut Badań Stanu Wiosny w Moim Ogrodzie .
Przeprowadzone oględziny i pomiary wykazały
pokrywę śnieżną o grubości 10 do 40 cm ze zbitego
grysu lodowo-śnieżnego , całkowity brak oznak życia na
powierzchni odsłoniętej gleby (z pominięciem bakterii ;-)
inaczej - zero śladów przebiśniegów itp ,
na drzewach pąki śpią nieaktywne , tylko wierzba jakby
nieco spęczniałe ma i "dupki" kilku kotków wyłażą ale
bez przekonania .
Gleba ma twardość skał osadowych - nie pobrano próbek
do doniczek aby coś wysadzić - trzeba kupić ziemię !
Sztorby winorośli wsadzone jesienią pod okrywą z liści
i śniegu - ledwo rozpoznawalna górka na białej równinie .
Instytut wydał Orzeczenie :
Do wiosny daleko , zima trzyma się mocno !
--

pozdrawiam :-) piotr

2. Data: 2006-03-08 13:25:45

Temat: Re: Raport z ogrodu
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):
[...]
> Instytut wydał Orzeczenie :
> Do wiosny daleko , zima trzyma się mocno !

Potwierdzam i nawet kiedys napisałem dokąd będzie trwać.
;-)
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-03-08 13:35:44

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh wrote:

>zima trzyma się mocno !
Uff! to znaczy, ze w ogrodzie nie trzeba nic robic i mozna isc na
biegowki :-)
pik

4. Data: 2006-03-08 14:09:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i śniegu - ledwo rozpoznawalna górka na białej równinie .
> Instytut wydał Orzeczenie :
> Do wiosny daleko , zima trzyma się mocno !

U mnie wręcz coś zupełnie przeciwnego.
Tulipany kiełkują w najlepsze, pączki kwiatowe
magnolii niebawem się otworzą, roślinki skalne
zielenieją żywo, trawka dźwiga listki ku słońcu,
a ja już prackam w czoła pocie.

5. Data: 2006-03-08 14:12:40

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):
> U mnie wręcz coś zupełnie przeciwnego.
> Tulipany kiełkują w najlepsze, pączki kwiatowe
> magnolii niebawem się otworzą, roślinki skalne
> zielenieją żywo, trawka dźwiga listki ku słońcu,
> a ja już prackam w czoła pocie.

Tiaa, od ilu dni?
:-)
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-03-08 14:15:21

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dummcb$p8j$1@news.lublin.pl Piotr Kieracinski

> Uff! to znaczy, ze w ogrodzie nie trzeba nic robic i mozna isc na
> biegowki :-)

Hejka. I to jest właściwe podejście do tematu. :-)
Pozdrawiam prawidlowo Ja...cki

7. Data: 2006-03-08 14:18:16

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tiaa, od ilu dni?
> :-)
> pozdr. Jerzy

Oznaki od kilku, a praca dzisiaj.

8. Data: 2006-03-08 14:21:10

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Oznaki od kilku, a praca dzisiaj.

Jeszcze w zeszłym tygodniu miałes śnieg w ogrodzie. Od ilu godzin go nie
masz?
pozdr. Jerzy

9. Data: 2006-03-08 14:50:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze w zeszłym tygodniu miałes śnieg w ogrodzie. Od ilu godzin go nie
> masz?
> pozdr. Jerzy

Dwa metry od ściany południowej śniegu nie ma.
W pozostałej części ogrodu miejscami do 60 cm.

10. Data: 2006-03-08 16:48:16

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oznaki od kilku, a praca dzisiaj.

Czy aby nie odkłady z sopli dachowych robisz ? ;-)
--

pozdrawiam :-) piotr

Pozbycie drzewa??
cos zlego z ziemia do kwiatkow?
Dzień Kobiet
koniec żartów
Gdzie w internecie znajdę Adonis vernalis po angielsku?