Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować

Data: 2017-08-30 21:06:06
Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
Od: Lisciasty <l...@p...pl>

W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 23:26:06 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> No to może przynajmniej na swoim terenie przy domu warto uprawiać drzewka
> i krzewy owocowe oraz warzywa bez użycia tego świństwa!

Na razie idzie w miarę ok. Część chwiastnika się kosi, eksperymentalna część
pokryta folią (wiatr pod nią hula, ale słońca niet, więc może chwasty padną.

Ostatnio pomyślałem o kurach. Przejeżdżam czasem obok domu z obejściem,
jest tam może z 8 arów terenu. Lata tam kilkadziesiąt kur i wszędzie jest
doskonale goła ziemia, źdźbła chwasta nie uświadczysz :> Może by tak
zapodać takie stado kur, żeby wyciachały wszystko włącznie z nasionami
i korzeniami, bardziej ekologicznej metody chyba nie ma ;)

L.