Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować

Data: 2017-09-07 13:18:09
Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
Od: s...@g...com

W dniu czwartek, 7 września 2017 11:44:56 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:

> Może karmicie tylko tak dla jaj. Liściastemu chodzi o coś więcej.

Karmimy nie tylko dla jaj, robimy to również do rosołu.

> Ani te z załączonej dokumentacji fotograficznej, ani te co je czasem
> widuję, nie wyglądają na specjalnie zabidzone ani wygłodniałe.
> Powyżej pewnego stopnia zakurzenia tak widać być musi. A czy to jest
> pozytyna metoda? Ci, co kupują jaja z niskim nunerkiem oznaczjącym
> "z wolnego wybiegu" chyba uważają, że tak.

No, wolny wybieg to ja se wyobrażam własnie tak jak doświadczylem u siebie.
Czyli jakaś trawka, zielsko, troche piachu dla kąpieli, troche cienia i troche
słońca. No i żarcie też różnorodne choć raczej bez rozpieszczania styropianem.

To co oznacza niski numerek to mocno daleko od tego co dla mnie jest fajnym miejscem
dla drobiu.

Z drugiej strony smakowo jakoś tych z uczciwego wybiegu i tych tanich sklepowych nie
rozrózniam.

> Jego celem z perspektywą wrześniową jest znalezienie ratunku w groźniej
> sytuacji, kiedy teściowa chce go zrandapować. Na razie tyle wiemy.

Tak czy siak kura tutaj mu ani sprawy nie przyspieszy ani nie ułatwi.
Co innego gdyby długofalowa potrzeba wystąpiła, ale to opowieść na inny wieczór...