Re: Re[2]: 4:31 zwiazek a bardziej rozwiazek

Data: 2004-03-31 12:21:24
Temat: Re: Re[2]: 4:31 zwiazek a bardziej rozwiazek
Od: "Duch" <a...@p...com>

Użytkownik "myrdhin" <r...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1628763977.20040331125211@poczta.onet.pl...

> Partnerka w ktoryms momencie skojarzyla mnie gdzies sobie w glowie
> z silnym wewnetrznym wzorcem ZLEGO FACETA

O to-to-to,
i ciezko bedzie (jej) z tego wyjsc bo to co ja pcha do tego jest b. silne,
ona tego nie kontroluje.
Chce Cie zniszczyc... inaczej chce zebys byl zly zeby mogla zwalic wine na
Ciebie.
Moze trzeba odejsc? Moze proba odejscia ja zmieni?
Na razie to ona dyktuje warunki, i tak jej wygodnie.
Ale jak odejdziesz ... tez dla niej dobrze, bedzie miala powod na myslenie
"zlych facetach".
One chce zeby to sie zawalilo.
Duch