Re: Re[2]: nowy...

Data: 2001-01-09 23:08:03
Temat: Re: Re[2]: nowy...
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl>

boreckixxx napisał w news:10421438534.20010109184142@poczta.onet.pl...

> Witaj panie Alfredzie
(...)
> A jakże, istnieją i to nawet w Polsce. Za porady każą sobie słono
> płacić: 50 zł. za jeden list.

Tego się spodziewałem. No cóż - to też widać jest "wolny rynek".

(...)
> Chyba Mervyn Peake nie spodziewał się, że jego bohaterowie podejmą
> takie wyzwanie w XXI w..

:)) Pewnie się nie spodziewał. Ale staram(y) się aby nawet on, nie musiał się
z "naszego" powodu czuć źle (przewracać w grobie). Sądzę, że nawet jest
"nam" wdzięczny. A w końcu hrabia - stary neurotyk - cały czas powtarza
swą piosenkę o reinkarnacji ;))
Więc może jest w tym i jakieś przeznaczenie...?;)

> --
> Pozdrawiam!
>
> kandydat na pacjenta - boreckixxx

Często rozmyślam o Twoich postawach; zwykle prowokujesz
(wiem, że nie celowo), ale nie trafiasz na oczekiwany odzew...
Może rzeczywiscie kiedyś się "spotkamy"... Sprawa jest otwarta.

--
Serdeczności
dr Prune, Alfred zresztą...