Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Optymalni vs. Reszta Swiata - Pojedynek o Zawodowe Mistrzostwo Swiata w Diecie Re: Re: Re: Optymalni vs. Reszta Swiata - Pojedynek o Zawodowe Mistrzostwo Swiata w Diecie

Re: Re: Re: Optymalni vs. Reszta Swiata - Pojedynek o Zawodowe Mistrzostwo Swiata w Diecie

Data: 2000-12-03 20:48:23
Temat: Re: Re: Re: Optymalni vs. Reszta Swiata - Pojedynek o Zawodowe Mistrzostwo Swiata w Diecie
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl>

> Cholera; ze tez wszystko wiesz lepiej. Powiem wprost: gówno wiesz o tym co i
> jak chca jesc Amerykanie. Ja zreszta tez i dlatego odczepmy sie wreszcie od
> mieszkanców tego kontynentu :-)
akurat dobrze wiem co jedza ci zza oceanu.
jezdza do przesady chudo, jezeli nie sa Meksykanami

Jezeli DO faktycznie dziala a to bedziemy
> wiedziec dopiero po przeprowadzeniu badan i jesli uzna je WHO to chorzy
> automatycznie przejda na DO.
a po co chcesz tworzyc doktryne
niech kazdy je to co lubi, jezeli DO pomoze 10% to znaczy ze i 10% moze
zaszkodzic.
Zatem zadnych jedynie slusznych doktryn ani WHO ani DO.
Intelektualnej Diety Noblistow tez nie bede zatwierdzal w WHO,
bo w koncu nie kazdy musi byc super inteligentny
J.