Re: Re: Re: Re: cięcie cesarskie na życzenie

Data: 2003-08-17 13:03:25
Temat: Re: Re: Re: Re: cięcie cesarskie na życzenie
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl>

Pamiętnego dnia Sun, 17 Aug 2003 10:34:54 +0200, "=sveana="
<sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> wystukał/a złowieszcze
słowa:

>Bez smiechu - to jest wlasnie to, czego jej potrzeba!!!
>Okolo 80% kobiet panicznie bojacych sie porodu po psychoterapii wybiera
>nature!!!! (Szwecja).

I rozumiem ze ta cala awantura tutaj to ma byc forma psychoterapii?
Nie wydaje mi sie zeby w badaniach przeprowadzonych w Szwecji wlasnie
o to chodzilo.

I nie wydaje mi sie zeby porod poprzez cesarke byl az takim koszmarem
dla matki i dziecka - by mozna bylo kogos ciagac na sile po
psychoterapiach (ilu w Polsce jest specjalistow ktorzy w tym temacie
sa dobrzy? - bo jest dosyc specyficzny) - jesli on tego nie chce.

Bo zauwaz - ze autorka watku nie tyle boi sie porodu naturalnego ale
chce go i robi cos w kierunku pokonania tego strachu (a przypuszczam
ze w Szwecji tez na psychoterapie chodza osoby ktore chca same
zwalczyc ten lek) - co po prostu - chce cesarke. Przynajmniej ja to
tak odbieram. Ona juz nie rozwaza - rodzic tak czy tak, co jest za a
co przeciw. Jest dorosla kobieta, wkrotce bedzie matka. I chce urodzic
przez cesarke.
I osobiscie sadze ze dobrze przeprowadzony zabieg wcale nie jest az
tak o wiele wiekszym obciazeniem dla matki i dziecka - niz porod
naturalny gdy pojawia sie jakies komplikacje lub personel robi sobie
jaja - a takie cos sie zdarza.
I jesli ktos sie na to decyduje - to nie robmy z niego osoby
niezrownowazonej. Bo moze - zahaczajac juz o parapsychologie ;) - ta
osoba podswiadomie wie ze tak bedzie lepiej dla niej i jej dziecka?

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu