Re: Re: Środki przekazu kreują obsesję strachu.

Data: 2000-07-13 21:17:05
Temat: Re: Re: Środki przekazu kreują obsesję strachu.
Od: n...@p...ninka.net

d...@a...com.nospam (Magdalena) writes:

> A jednak jest to dla Ciebie dowodem na to, ze to media kreuja to wszystko, co
> sie zlego dzieje. Gdzie byly media jak setki tysiecy ludzi chodzilo ogladac
> walki gladiatorow z dzikimi zwierzetami...? Zwlaszcza gdzie byla TV, bo o to
> przede wszystkim o nia Ci chodzi.

No... mediow rowniez nie bylo przez te cale wieki, kiedy stosowano
tortury jako standardowa metode w sledztwie w procesach karnych w
Europie...
Rowniez ich nie bylo zeby pokazac, jak nalezy palic zywcem, okaleczac,
lamac kolem innowiercow tudziez powstancow w wojnach domowych...

Wydaje mi sie ze kiedys ludzie byli znacznie bardziej okrutni i
porywczy. A mediow wtedy do szerzenia przemocy nie bylo.
To co, szerza media ta przemoc, czy nie?

ja osobiscie uwazam ze grubo przesadzasz... agresja lezy w naturze
ludzkiej czy sie nam to podoba czy nie.
Wystarczy tylko iskra zeby ja wyzwolic. Nie trzeba jej kreowac bo ona
w nas juz jest, od wiekow.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net